اخبــــار




صالحی امیری: ورزش به سیاست آلوده نیست

رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک در نشست هم‌اندیشی رؤسای پیشین کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی بیان کرد:«فلسفه این نشست این است که بدانیم گذشتگان کمک کردند تا الان ورزش به اینجا برسد. باید این فهم را داشته باشیم که دیگران تلاش کردند تا ما امروز اینجا بنشینیم و ما باید تلاش کنیم تا آیندگان بر این مسند بنشینند. همه ما در یک قطار نشسته‌ایم بنابراین انگیزه من برای برگزاری این جلسات، آموزش به همکاران خودم در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک است. خوشبختانه ورزش به سیاست آلوده نیست و مرزبندی سیاسی ندارد و هر کسی یک قدمی برای ورزش برداشته عضو این خانواده است‌.»

پرسپولیس با دستیار کالدرون تسویه کرد

طلب 78 هزار دلاری و جریمه دیرکرد اینیگو والنسیا دستیار گابریل کالدرون طبق حکم صادره از سوی کمیته انضباطی فیفا و با پیگیری صورت گرفته از سوی باشگاه برای تأمین اعتبار لازم به حساب وی واریز شد. باشگاه پرسپولیس ضمن اعلام این موضوع عنوان کرد: «در حال حاضر منتظر رسیدن پول به حساب و اخذ تأیید آن هستیم تا با ارسال سند به فیفا، این پرونده بسته شود.» این طلب در حالی پرداخت شد که پرسپولیس برای تسویه بدهی 500 هزار یورویی‌اش به ماریو بودیمیر هم تنها تا 3 روز دیگر یعنی 12 بهمن فرصت دارد.

میلیچ: خبرهای خوبی در راه است

هرویه میلیچ مدافع کروات استقلال بعد از دربی پایتخت، ایران را ترک و به کشورش بازگشت. نارضایتی از مسائل مالی و البته نیمکت نشینی از دلایل اصلی رفتن میلیچ محسوب می‌شود. با این حال در روزهای گذشته درباره مذاکرات مسئولان استقلال با میلیچ شایعاتی منتشر شد و خود او دیروز با انتشار یک استوری در صفحه اینستاگرامش اعلام کرد که خبرهای خوبی در راه است.

حسن یزدانی: به حواشی و اینستاگرام کاری ندارم

حسن یزدانی، قهرمان کشتی جهان و المپیک با پشت سر گذاشتن یک دوره مصدومیت سخت، در لیگ برتر نشان داد که به دوران اوج خود بازگشته است. گویا کادرفنی برنامه دارد یک بار حسن یزدانی را قبل از المپیک رودرروی تیلور قرار دهد؛ اتفاقی که ممکن است در تورنمنت ایتالیا رخ دهد. با این حال یل جویبار خیلی رابطه خوبی با حواشی و اتفاقاتی که در اینستاگرام در حال رخ دادن است، ندارد. قهرمان المپیک ریو در رابطه با برخی حواشی و کری خوانی‌ها در اینستاگرام از سوی رقبایش به ورزش سه عنوان کرد: «همانطور که گفتید اینها حواشی است و من به آنها توجهی ندارم. تمرکزم روی کار خودم است و این حرف‌ها و اتفاقات هم تأثیری روی کار من نمی‌گذارد. هدف من در همه مسابقات از جمله المپیک کسب خوشرنگ‌ترین مدال و شاد کردن دل مردم است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7553/18/567793/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها