دیگه چه خبر؟



روایت رئیس پیشین رسانه ملی از دستور رهبری درباره گیرنده‌های ماهواره

 خبر اول اینکه، عزت‌الله ضرغامی در گفت‌وگویی با بیان اینکه  «در یک مقطعی یک جمع‌بندی را خدمت رهبر معظم انقلاب انتقال دادم. اینکه نیروی انتظامی در خانه مردم به بالای پشت‌بام می‌رود و دیش‌ها را جمع می‌کند، واقعاً کار صحیحی نیست»، گفت: «این براساس قانون بود. آن قانون هنوز لغو هم نشد یعنی مصوبه مجلس است و نیروی انتظامی هم یک مأموریت دارد. من این را برای اولین بار می‌گویم: رهبر معظم انقلاب دستور دادند به ناجا که شما دیگر به خانه‌های مردم و بالای پشت‌بام نروید، دیش جمع کنید.» به گزارش انتخاب، رئیس پیشین صدا و سیما در بخش دیگری از این گفت‌وگو با اشاره به ارائه  گزارش اختلافات پدید آمده میان رسانه ملی و دولت در زمان ریاست جمهوری احمدی‌نژاد روایت کرد: «یک جلسه مهمی در دفتر رهبری گذاشته شد، از دو طرف صدا کردند. از آن طرف دوستان آمدند، از این طرف هم بنده رفتم. بحث مفصلی کردیم. جمع‌بندی دفتر رهبری که خدمت رهبری معظم گزارش دادند این بود که درواقع 50-50 رأی دادند. گفتند بخشی از فرمایشات آقای رئیس‌ جمهوری درست است و صدا و سیما باید خودش را اصلاح کند و 50 درصد هم توضیحات ما درست است و آنها نباید توقع‌شان را از یک حدی بالاتر ببرند.»

کنایه مطهری به مخالفان برجام: دیگر نگویید مورد تأیید رهبری نیست

 خبر دیگر اینکه، علی مطهری، نماینده پیشین مجلس در صفحه توئیترش نوشت: رهبرانقلاب فرمودند«اگر امریکا همه تحریم‌ها را در عمل لغو کند ما به تعهدات برجامی خود برمی گردیم.» دوستان موسوم به «انقلابی» دیگر نگویند برجام مورد تأیید رهبری نیست و بر ایشان تحمیل شد. مطهری در ادامه این نوشته خطاب به مخالفان برجام تأکید کرد: دیگر درصدد به شکست کشاندن برجام نباشند و اجازه دهند ملت از مواهب آن بهره مند شود.

عذرخواهی نیروی انتظامی از زنان یک روستا در هرمزگان

 دست آخر اینکه، ماجرای چند زن از اهالی یک روستا در استان هرمزگان که با انتشار تصاویری از ضرب و شتم خود توسط نیروهای پلیس خبر داده بودند، اگر چه ابتدا تکذیب شده بود اما در پایان با عذرخواهی نیروی انتظامی پایان یافت. به گزارش تسنیم، ماجرای درگیری در جریان ممانعت مردم بومی روستای زهبدی بشاگرد از احداث یک نیروگاه خورشیدی در این روستا اتفاق افتاده بود. معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان گفته بود در راستای افتتاح این پروژه ملی چندین مرحله جلسات سخنرانی توسط مسئولان انتظامی شهرستان با اهالی روستا در خصوص ممانعت از هرگونه تنش در پیشبرد این پروژه ملی برگزار شده بود.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7563/3/569102/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها