اخبــــار




سردار سلامی:
سپاه در هیچ صحنه‌ای شکست نمی‌خورد

همزمان با ایام سالروز عملیات غرور آفرین والفجر ۸ و روز حفاظت اطلاعات، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارتباط ویدئو کنفرانسی با فرماندهان نیروها، سپاه‌های استانی و سازمان حفاظت اطلاعات سپاه با تأکید بر اینکه هیچ صحنه‌ای برای سپاه بن‌بست ندارد، گفت: هنر سپاه شکستن قدرت‌های استکباری است. سپاه در دامنه قله‌ای است که از آن قله ولی فقیه با تدابیر نورانی خود چشمه‌های حکمت را جاری می‌کند و فرمول‌های غلبه را می‌آموزاند، با این منطق سپاه در هیچ صحنه‌ای شکست نمی‌خورد.
به گزارش سپاه نیوز، وی با تأکید بر اینکه سپاه خود را خادم ملت ایران می‌داند و پیشگام برای رفع مشکلات مردم است، گفت: مردم عزیز ما نیز در تمام صحنه‌های سخت سپاه را تنها نگذاشتند؛ از همدلی و حضور ایثارگرانه در سال‌های ایثار و مقاومت در دوران دفاع مقدس تا بدرقه فرمانده دلاور سپاه و سردار دل‌های ملت ایران این همدلی و همراهی به وضوح به چشم می‌خورد و مادامی که ارتباط سپاه، مردم و امام امت برقرار است هیچ قدرتی قادر نیست ما را شکست دهد.
فرمانده کل سپاه، اطلاعات را حیاتی‌ترین سرمایه نهاد قدرتمندی مانند سپاه توصیف و با قدردانی از تلاش‌ها و مجاهدت‌های فرماندهان و کارکنان سازمان حفاظت اطلاعات سپاه و گفت: دشمن نباید کرانه‌های قدرت ما را ببیند؛ ابهام سازی برای دشمن بخشی از قدرت ما است. اگر امروز قدرت نیروهای هوافضا، دریایی و زمینی ما دست نخورده باقی مانده و دشمن نمی‌تواند اجزا و ارکان و گسترش این قدرت را ببیند، محصول این است که بین فرماندهی، حفاظت و تک‌تک پاسداران عزم و اراده جدی در صیانت از سپاه وجود دارد؛ هر چند گاهی برای ایجاد بازدارندگی و دقیق کردن محاسبات دشمن در رزمایش‌ها یا مصاحبه‌ها بخش‌هایی از قدرت‌مان را نشان می‌دهیم.

محسن هاشمی: گروه‌ها دعوت کنند، 1400 می‌آیم

محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران درباره ورود یا عدم ورود وی به انتخابات 1400 گفت: شرکت در انتخابات بویژه انتخابات ریاست جمهوری، عرصه‌ای نیست که خود شخص معتقد شود که مثلاً می‌تواند این کار را انجام دهد یا محبوبیت او آن اندازه است که مردم به او اعتماد کنند. به این دلیل که یک انتخابات سراسری است و مردم باید فقط یک نفر را انتخاب کنند. به گزارش ایلنا، هاشمی افزود: به همین دلیل در انتخابات ریاست جمهوری اصولاً باید درخواست برای حضور از سوی اقشار مختلف مردم به نامزد مربوطه برسد یا احزاب و سیاستمدارانی که در کشور فعال هستند، این احساس و نظر را داشته باشند که مثلاً یک فردی می‌تواند برای مدیریت کشور به مدت چهار سال مفید باشد و همچنین مورد استقبال مردم قرار گیرد.
وی ادامه داد: نکته‌ای که در ایران حائز اهمیت و مورد توجه است، این است که فرد باید هم برنامه مناسب برای اداره امور و هم یک تیم مناسب و توانمند در کنار داشته باشد، در سوی دیگر لازم است که هماهنگی مورد نیاز را با نظام، سران قوا و سایر نیروهایی که اخیراً آقای آخوندی می‌گوید در کشور ۵ دولت وجود دارد، توان ایجاد هماهنگی با این نیروها را داشته باشد تا بتواند کشور را اداره کند. در نتیجه با توجه به این عوامل این فضایی نیست که خود فرد بتواند به ‌تنهایی از هم‌اکنون بگوید که من در انتخابات شرکت می‌کنم و توانایی دارم؛ در واقع کسی نباید «من، من» کند.
رئیس شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی گفت: منظور از گول همین مباحثی است که وجود دارد و باعث می‌شود که فردی تصمیم به حضور در انتخابات بگیرد و آن اینکه افرادی به سراغ او بیایند و او را مجاب کنند، به او بگویند که اولاً تو توانایی داری، قدرت مدیریت و قدرت هماهنگی داری (می‌خندد) خلاصه آنقدر هندوانه زیر بغل او بگذارند که او مجاب شود که بیاید و این خودش یک نوع گول خوردن است.
من این گونه می‌گویم اگر خدای نکرده یک همچین فضایی برای من ایجاد شد که یک عده‌ای از احزاب یا گروه‌ها چه اصلاح‌طلب، چه میانه‌رو یا اصولگرایان آمدند و بعد در صحبت‌ها چنین گفتند و دعوت به حضور کردند، چنین فضایی فراهم می‌شود.
هاشمی ادامه داد: به نظر من یکی از پارامترهایی که می‌تواند کاندیدا را گول بزند و زمینه‌ساز حضور او شود، این است که فضای خیلی جدی انتخاباتی شکل بگیرد که رقابت در این فضا معنی و مفهوم بسیار بالایی پیدا کند و آن نامزد بتواند خودش را عرضه کند و در رقابت با دیگران قرار دهد اما اگر فضا سرد باشد، باعث می‌شود که فرد وارد انتخابات نشود.

احکام انتخاباتی وزیر کشور

 با نزدیک شدن به سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای شهر و روستا، عبدالرضا رحمانی فضلی در احکامی، دبیر ستاد انتخابات کشور و همچنین رئیس کمیته حراست و استعلامات این ستاد را تعیین کرد.
به گزارش مهر، طی حکم عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، سید اسماعیل موسوی مدیرکل دفتر انتخابات وزارت کشور به عنوان عضو و دبیر ستاد انتخابات کشور و محمد ابراهیم شوشتری به عنوان عضو ستاد انتخابات کشور و رئیس کمیته حراست و استعلامات ستاد منصوب شدند.

رضایی: فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در دیدار با فرماندهان و فعالان سایبری سپاه خراسان رضوی با اشاره به مختصات دهه پنجم انقلاب گفت: در این دهه، تهدیدها و فرصت‌ها با دهه‌های دوم، سوم و چهارم متفاوت است.
برخی نظریه‌پردازان و حکمرانان غرب با هدف جلوگیری از ظهور تمدن نوین ایران اسلامی، مصمم‌اند که در هشت سال آینده نیز درگیری و رویارویی اقتصادی را با کشور ما ادامه دهند و ما متقابلاً باید تلاش کنیم که تحریم‌ها را خنثی یا کم‌اثر کنیم و با تشکیل ایران بزرگ اقتصادی، غرب را از تحریم ملت ایران پشیمان کنیم. به گزارش ایسنا، محسن رضایی در پاسخ به نظرات کارشناسی فعالان سایبری که دیدگاه‌های کاربردی خود را جهت انتقال به شورای عالی فضای مجازی و مقام معظم رهبری به دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام ارائه کردند، گفت: فضای مجازی نقش مهمی در رونق تولید، اقتصاد ملی و کارآفرینی فناورانه دارد.
همچنین رسیدن به سبک زندگی ایرانی اسلامی در فضای مجازی و مدیریت فرصت‌ها و تهدیدهای فضای مجازی بسیار مهم و حیاتی است. دشمنان ملت ایران بیشترین استفاده را از شبکه‌های اجتماعی انجام می‌دهند. با هسته‌های پراکنده در آفند و پدافند سایبری نمی‌توانیم علیه شبکه‌های سازمان‌یافته از جمله منافقینی که از آلبانی شایعه‌افکنی می‌کنند، و اسرائیل مقابله کنیم.
رضایی با اشاره به آثار سوء غفلت از فضای مجازی گفت: امروز فضای مجازی بخش مهمی از اقتصاد کشور است و نقش مهم در نظام عرضه دارد و عامل مؤثر بر تحول فرآیند تولید و قیمت‌گذاری کالا و خدمات است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7566/2/569431/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها