بارش برف و باران در پایان بهمن


گروه ایران زمین – پیش‌بینی‌های هواشناسی نشان می‌دهد با ورود جبهه جدید بارشی از روزدوشنبه، می‌توانیم در روزهای پایانی هفته در استان‌های غربی منتظر بارش باشیم.
«صادق ضیاییان» مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی به «ایران»گفت: امروز یکشنبه و فردا کماکان جوی پایداردر سراسر کشور خواهیم داشت و انتظار می‌رود در شهر‌های صنعتی و پرجمعیت با افزایش آلاینده‌ها روبه‌رو باشیم اما از اواخر وقت دوشنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور در برخی از استان‌ها شاهد بارش برف و باران خواهیم بود.
استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کردستان، کرمانشاه، لرستان، قزوین، البرز و ارتفاعات تهران در روز سه‌شنبه بارش‌هایی را خواهند داشت.
ضیاییان تأکید کرد: اوج فعالیت این سامانه در روز چهارشنبه است که چهره استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، کردستان، ایلام، لرستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، البرز، مرکزی، گیلان و مازندران را بارانی می‌کند که در ارتفاعات این استان‌ها احتمال بارش برف نیز هست. روز پنجشنبه نیز بارش‌ها در استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، چهار محال و بختیاری، لرستان، مرکزی وقم ادامه دارد که در نهایت روز جمعه این جبهه از کشور خارج می‌شود. مدیر کل پیش‌بینی سازمان هواشناسی اما گفت که این هفته کاهش محسوس دمایی در کشور اتفاق نمی‌افتد و در هفته آغازین اسفند باید منتظر زمستانی شدن دما و کاهش آن باشیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7566/11/569470/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها