حفظ امنیت سیستم با یک کلیک


این روزها با افزایش فعالیت هکرها، احتمال هک شدن کامپیوترها بسیار بیشتر شده به همین دلیل هم بازار نرم‌افزارهای امنیتی داغ است. یکی از این نرم افزارها Symantec Endpoint Encryption یک مجموعه کامل امنیتی است که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است.
از محصولات معروف این کمپانی در گذشته می‌توان به نرم‌افزار ضد ویروس Norton و بسته امنیتی Norton 360 اشاره کرد. این مجموعه امنیتی از ابزارهای مختلفی برای برقراری امنیت و حفظ ثبات در سیستم تشکیل شده است که از آنها می‌توان به ابزارهایی نظیر برنامه ضد ویروس، نابود کننده برنامه‌های جاسوسی، ابزار برقراری امنیت و حفاظت از شبکه و… اشاره کرد.
این نرم‌‌افزار قدرتمند با جمع‌آوری تمام ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار کردن امنیت مناسب را می‌دهد. از قابلیت‌های نرم افزار امنیت سیستم Symantec Endpoint Protection می‌توان به قابلیت شناسایی انواع آلودگی‌ها viruses, worms, Trojans, spyware, adware, bots و... اشاره کرد.
این نرم افزارهمچنین دارای ابزار مرکزی برای کنترل قسمت‌های مختلف برنامه و همچنین ابزارهای ضد ویروس و ضد جاسوسی است. از دیگر توانمندی‌های این نرم افزار، می توان به توانایی حفاظت از سیستم در مقابل مشکلات مختلف امنیتی اشاره کرد. همچنین این اپ سازگار با نسخه‌های مختلف سیستم عامل ویندوز است و بخشی دیگر از توانمندی‌های آن نیز قدرت بالا و استفاده آسان از نرم افزار به شمار می‌رود.
اگر شما هم علاقه مندید تا این نرم افزار را در اختیار داشته باشید و امنیت سیستم خود را تضمین کنید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایت پی سی ورلد به آدرس WWW.P30world.com بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7566/17/569492/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها