سوژه




ماجرای آبی شدن در باشگاه پرسپولیس چه بود؟

جمعه شب افرادی ناشناس با حضور مقابل ساختمان باشگاه پرسپولیس، اقدام به پاشیدن رنگ آبی به در ورودی این ساختمان کردند. طبق پیگیری‌های انجام شده به نظر می‌رسد دو نفر از هواداران تیم رقیب دست به چنین اقدامی زده‌اند.  به گزارش فارس، البته تعدادی از عوامل باشگاه پرسپولیس از صبح شنبه اقدام به ترمیم این در، رنگ‌زدایی و رنگ‌آمیزی مجدد در کرده‌اند. هرچند تاکنون پیگیری قضایی در این مورد صورت نگرفته اما قرار است مسئولان باشگاه پرسپولیس برای برخورد قانونی با عاملان این حرکت مستندات لازم را جمع‌آوری کنند. هفته قبل هم تعدادی از هواداران پرسپولیس در اقدامی عجیب، ظرف غذا را مقابل ساختمان باشگاه استقلال قرار داده بودند که به نظر می‌رسد حرکت جمعه شب در راستای تلافی هواداران سرخپوش صورت گرفته است.

مدیرعامل استقلال بار دیگر در بیمارستان بستری شد

احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال که جمعه گذشته دچار حمله قبلی شده و با رضایت خود از بیمارستان مرخص شده بود، روز شنبه مجدداً در منزل دچار مشکل شد و بار دیگر به بیمارستان مراجعه کرد. پزشکان نیز به مددی اعلام کردند که به‌دلیل شرایط حادی که برای او وجود دارد، باید در بیمارستان بستری شود.

حقیقی تا اطلاع ثانوی از گل گهر کنار گذاشته شد

تیم‌های نساجی و گل گهر در شرایطی دیروز به مصاف هم رفتند که تیم کرمانی از مهرداد بشاگردی در ترکیبش به عنوان دروازه‌بان استفاده کرد و نامی از علیرضا حقیقی در لیست 20 نفره گل گهری‌ها نبود. دیدار با نساجی سومین بازی پیاپی است که امیر قلعه‌نویی از علیرضا حقیقی در ترکیب تیمش استفاده نکرد. شنیده می‌شود که حقیقی هفته گذشته در تمرینات با یکی از اعضای تیم به اختلاف می خورد  و با تصمیم کادر فنی و سرپرست تیم در اختیار باشگاه قرار می‌گیرد. این اتفاق باعث شده تا حقیقی در لیست تیم حضور نداشته باشد و  حتی با تیم به قائمشهر سفر نکند.

مبلغ دقیق انتقال طارمی از ریوآوه به پورتو

روزنامه رکورد پرتغال از میزان هزینه پورتو برای جذب طارمی خبر داد و اعلام داشت که باشگاه پورتو برای 85 درصد از انتقال طارمی از باشگاه ریوآوه، 4.725 میلیون یورو هزینه کرده است. این بازیکن ایرانی که درخشان‌ترین روزهای خود را سپری می‌کند، اثری فراوان در پورتو گذاشته و به مهره اصلی کونسیسائو بدل شده است. پورتو برای اوانیلسون بیش از همه خرج کرده و 8.797 میلیون یورو هزینه کرده است. زایدو 4 میلیون یورو، تونی مارتینز 3.2 میلیون یورو برای پورتو خرج برداشته است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7566/18/569500/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها