جهانگیری: روزهای امیدوارکننده در پیش است



معاون اول رئیس جمهوری با اشاره به اعلام کشورهایی چون کره جنوبی و ژاپن برای آزادسازی دارایی‌های بلوکه شده ایران گفت: احساس می‌کنم روزها و ماه‌های امیدوار کننده در پیش است.
به گزارش ایسنا، اسحاق حهانگیری روز گذشته در مراسم بیست و دومین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز گفت: کشورهایی که منابع ما را مسدود کرده‌اند مثل کره و ژاپن اعلام می‌کنند منابع شما را آزاد می‌کنیم. امیدوارم دوران سختی و تلخی برای ملت ما زودتر تمام شود. او همراهی مردم در شکست دادن امریکا در زمینه فشارحداکثری را یک سند بزرگ تاریخی خواند و افزود: مردم احساس کردند که رفتار مسئولان هم منطقی است و چپ و راست و اصلاح‌طلب و اصولگرا به دولت فشار نمی‌آوردند که دولت با ترامپ مذاکره کند. جهانگیری با بیان اینکه امروز هم تا زمانی که امریکا دست از لجاجت و کینه‌توزی و اقدامات علیه ملت ایران دست برندارد، ما باید بر مبنای عقل و منطق و رفتاری مورد قبول مردم اقدام کنیم، درباره نحوه اجرای قانون مجلس گفت: ما در دولت در آن مقطع نظرات خود را مکتوب به مجلس و شورای نگهبان اعلام کردیم اما پس از تأیید قانون، ما پذیرفتیم که قانون را باید اجرا کنیم اما قانون را به روشی اجرا کردیم که امریکا نتواند فشار خود را به ایران افزایش دهد. جهانیان از نحوه برخورد ما در اجرای این قانون شوکه شدند. ما با آژانس انرژی اتمی توافق کردیم و الان توپ در زمین آنهاست.
معاون اول رئیس جمهوری افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم اما آنها فکر می‌کردند که ما جلو نظارت را می‌گیریم تا به این سمت برویم ولی ما دنبال سلاح هسته‌ای نیستیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7575/2/570548/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها