دیگه چه خبر؟




قطع سخنان سخنگوی دولت در پخش زنده تلویزیونی

 خبر اول اینکه، سخنان سخنگوی دولت توسط صدا و سیما در پخش زنده تلویزیونی در زمان توضیح درباره نحوه توافق میان ایران و آژانس، قطع شد. به گزارش برنا، در حالی‌که طبق روال، شبکه خبر مقدمه جلسات سخنگوی دولت را به صورت زنده پخش می‌کند روز گذشته این شبکه پخش زنده خود را پس از آغاز سخنان علی ربیعی را درباره بیانیه هیأت دولت و واکنش به حواشی روز دوشنبه مجلس درخصوص توافق ایران و آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ناگهان قطع کرد. این رفتار مدیران سازمان صدا و سیما در حالی است که این رسانه روز دوشنبه اظهارات همه نمایندگان منتقد دولت در صحن علنی مجلس شورای اسلامی را به صورت زنده و مستقیم، پخش کرده بود.

احتراز رئیسی از حضور در جلسه انتخاباتی خبرگان

 خبر دیگر اینکه،ابراهیم رئیسی دعوت اعضای خبرگان برای برگزاری جلسه انتخابات ۱۴۰۰ را نپذیرفت.
به گزارش ایرنا، یکی از اعضای مجلس خبرگان در توضیح رد این دعوت از سوی رئیسی که نایب رئیس مجلس خبرگان رهبری است توضیح داد: دیروز در حاشیه اجلاسیه مجلس خبرگان، حدود ۴۰ تا ۵٠ نفر از اعضای مجلس خبرگان قصد برگزاری جلسه خصوصی با حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی درباره موضوع انتخابات ۱۴۰۰ را داشتند، که آقای رئیسی به دلیل اطلاع از موضوع جلسه، ضمن تشکر از ایشان، برگزاری این جلسه را نپذیرفته است.

گلایه دوستانه کیهان از نمایندگان مجلس

 شنیدیم که، حسین شریعتمداری، از چهره‌های مخالف برجام در یادداشت دیروز کیهان نسبت به اعتراض‌های شدید نمایندگان مجلس به توافق موقت سازمان انرژی اتمی با آزانس بین‌الملل انرژی اتمی انتقاد کرد و نوشت که به این حجم از اعتراض نیازی نبود. به گزارش «ایران» در بخشی از یادداشت کیهان آمده است: «بالاخره گله دوستانه‌ای از نمایندگان معترض در میان است! و آن اینکه توافق مورد اشاره اگرچه امضای رئیس ‌سازمان انرژی اتمی را در پای خود دارد ولی باید می‌دانستند که مسأله‌ای با این اهمیت نمی‌تواند بدون دخالت و نظر شورای عالی امنیت ملی تهیه شده باشد. بنابراین ضمن تأکید بر حق نمایندگان محترم در اعتراض به آنچه ناصواب تلقی کرده‌اند، اعتراض علنی، آن هم در آن حجم که شاهد بودیم می‌توانست به اعتراض و درخواست بررسی در جلسه غیرعلنی منتقل شود. نه اینکه مردم عزیز کشورمان نامحرم باشند! بلکه از آن روی که دشمن گوش خوابانیده با دستاویز قرار ‌دادن آن، اهمیت مثال‌زدنی دستاورد به دست آمده را که حاصل زحمات و هوشمندی خود نمایندگان محترم بوده است، کوچک جلوه ندهد.»

محسنی اژه ای شایعات درباره خانواده اش را تکذیب کرد

 دست آخر اینکه، معاون اول قوه قضائیه شایعات مطرح شد در مورد خانواده‌‌اش را تکذیب کرد.
به گزارش ایسنا، غلامحسین محسنی اژه‌ای در حاشیه تحلیف مشاوران خانواده قوه قضائیه در پاسخ به حواشی مطرح شده پیرامون خانواده‌اش و شایعه ارتباط یکی از فرزندانش با پرونده طبری گفت: این شایعات کذب محض است و در فرصت بیشتری توضیح می‌دهم.
محسنی اژه‌ای درباره حواشی که پیرامون فوت بهنام محجوبی مطرح شده است نیز گفت: زندان محدودیت‌های خاص خود را دارد و زندانیان ما نسبت به زندانیان دنیا از جهات مختلف وضعیتشان بهتر است و هزینه‌ای که برای درمان و بهداشت مخصوصاً در رابطه با کرونا می‌شود بسیار بالا و قابل توجه است همچنین در رابطه به ارفاقاتی که به زندانیان می‌شود وضعیت ما بی‌نظیر است و هیچ کجا به اندازه ایران ارفاق صورت نمی‌گیرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7575/3/570553/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها