کاهش ۱۸ درجه‎‌ای دمای هوا در برخی نقاط کشور


ایران زمین - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش محسوس دمای هوا بین ۸ تا ۱۸ درجه سانتیگراد در بیشتر نقاط کشور خبر داد و گفت: طی پنجشنبه (۷ اسفندماه) در تهران بارش برف و باران خواهیم داشت.
صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (۶ اسفند) بر شدت بارش‌ افزوده می‌شود و گستره آن مناطقی از جمله اردبیل، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در سمنان و شرق تهران را فرا می‌گیرد.
وی ادامه داد: بتدریج از بعد ازظهر چهارشنبه در خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، فارس، هرمزگان، لرستان، ایلام و جنوب و نوار غربی اصفهان نیز بارش پراکنده باران، گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات زاگرس مرکزی بارش برف رخ می‌دهد.
ضیاییان با بیان اینکه طی روز پنجشنبه (۷ اسفند) با گسترش فعالیت هر دو سامانه شمالی و جنوبی در بیشتر مناطق کشور بجز مناطق جنوبی، جنوب شرقی و شرق هرمزگان شاهد بارش خواهیم بود اظهارکرد: طی روز جمعه (۸اسفند) در سواحل غربی دریای خزر، بخش‌هایی از مرکز و جنوب شرق و طی روز شنبه (۹ اسفند) در دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و مناطقی از جنوب ‌شرق بارش باران و برف دور از انتظار نیست.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7575/11/570593/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها