ویرایش متن با آسانترین روش



یکی از نیازهای امروز کسانی که با متن‌های تایپی مختلف سروکار دارند، ویرایش متن و کدنویسی است و در این میان نرم افزارهایی وجود دارند که می‌توانند بیشترین کمک را به این افراد انجام دهند.IDM UltraEdit نرم افزار حرفه‌ای برای ویرایش متن و کد‌نویسی مورد استفاده برای نویسنده‌های حرفه‌ای، محققان و روزنامه نگاران، برنامه نویس‌ها، مدیران پایگاه داده‌ها و سازنده صفحات وب به‌شمار می‌رود.
این نرم افزار همچنین جایگزین مناسبی برای Notepad ویندوز است که قابلیت کارکردن با چندین سند متنی به‌صورت یکجا، جست‌و‌جو، جایگزینی، بررسی گرامر و امکانات متعدد دیگری را در اختیار شما قرار می‌دهد.
UltraEdit برای ویرایش کد زبان‌های HEX، HTML، PHP، JAVA، Javascript و Perl گزینه بسیار مناسبی است. همچنین استفاده از آن بسیار ساده بوده و دارای عملکردهای بسیار قدرتمندی است. این نرم افزار به‌صورت مخصوص برای وارد کردن و ویرایش متن و کد طراحی شده است و از قابلیت‌هایی مانند سایه روشن کردن گرامرهای قابل پیکرسازی و ساخت کدها برای بیشتر زبان‌های برنامه‌نویسی پشتیبانی می‌کند. از امکانات این نرم افزار می‌توان به قابلیت جست‌وجوی سریع، ویرایش Multi-caret برای جایگزین متون مشابه فایل به‌طور یکجا و مرورگر FTP جدید نرم افزار با قابلیت Drag and Dropاشاره کرد.
همچنین این نرم افزار قابلیت کدنویسی جمع شونده و پشتیبانی از FTP با تنظیم اکانت‌های چندگانه و ورود خودکار را دارد. قابلیت رمزگذاری و رمزگشایی روی فایل‌ها، پشتیبانی از کدنویسی برای زبان‌های مختلف و همچنین پشتیبانی از Unicodeاز دیگر امکانات این نرم افزار به‌شمار می‌رود. این اپ همچنین می‌تواند ویرایش متن بر مبنای دیسک و پشتیبانی از فایل‌های حجیم بیش از 4 گیگابایت را انجام دهد و ازسوی دیگر کمترین ظرفیت RAMرا اشغال می‌کند. جست وجوی چندین خط و قابلیت جایگزینی، بررسی گرامر صدهزار کلمه در زبان‌های مختلف و نیز سایه روشن کردن کد زبان‌های C/C++, VB, HTML, Java و Perlاز دیگر توانمندی‌های این نرم افزار به شمار می‌رود. با کمک این نرم افزار که دارای نسخه‌های مخصوص مکینتاش و لینوکس است، می‌توان ویرایش ستون‌ها و بلوک‌ها را نیز انجام داد. اگر شما هم به این نرم افزار نیاز دارید و علاقه‌مندید که آن را در اختیار داشته باشید، می‌توانید آن را از وبسایت پی سی ورلد به آدرسP30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7575/17/570611/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها