رئیس سازمان بازرسی کل کشور:

فساد هست اما سیستمی نیست




رئیس سازمان بازرسی کل کشور با بیان اینکه فساد وجود دارد، اما سیستمی نیست، گفت: فساد حتی به میزان کم، زیاد است و نباید وجود داشته باشد چرا که از موانع اصلی تولید و سرمایه‌گذاری است.
به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام درویشیان، در مراسم تکریم و معارفه بازرس کل سابق و جدید استان ایلام که به‌صورت ویدیوکنفرانسی برگزار شد، یکی از ارکان حکمرانی مطلوب و خوب را نظارت بموقع و تأثیرگذار دانست و گفت: برای همه در هر سطحی و هر قوه‌ای و هر رکنی از نظام وظیفه نظارت پیش‌بینی شده است و هیچکس نباید خود را بی‌نیاز و مصون از نظارت بداند. او با تأکید بر اینکه در یک جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم، گفت: شناسایی بسترهای فسادزا و پیشنهاد اصلاح آنها بخش قابل توجهی از نابسامانی‌ها و تخلفات و جرایم در حوزه‌های اقتصادی فرهنگی اجتماعی و سیاسی را کاهش می‌دهد.
این عضو شورای عالی قوه قضائیه یکی از اولویت‌های سازمان بازرسی کل کشور و شورای دستگاه‌های نظارتی کشور را پیگیری نظارت‌های الکترونیکی و بر خط با هدف پیشگیری از وقوع تخلف و جرم عنوان کرد و با اشاره به دستورالعمل به روز شده ستاد اقتصاد مقاومتی دستگاه قضایی، گفت: یکی از اصلی‌ترین مأموریت‌های همکاران ما در استان‌ها پیگیری و رفع مشکلات کارآفرینان و واحدهای تولیدی است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7578/3/570889/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها