اخبــــار



درگذشت یک روزنامه‌نگار بر اثر کرونا

علی اکرمی، روزنامه‌نگار به دلیل بیماری کرونا، دار فانی را وداع گفت.
به گزارش خبرنگار« ایران»، علی اکرمی در سن ۴۳ سالگی پس از طی یک دوره کوتاه بیماری کرونا، صبح امروز در یکی از بیمارستان های شهر تهران دارفانی را وداع گفت. او هفته گذشته نیزدر پستی در توئیتر از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داده بود. اکرمی در روزنامه‌های ملت، توسعه، اعتماد و نوروز قلم زده بود و عضو شورای سردبیری پایگاه نفت خبر و مشاور مجله تهران شهر بود.همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری و محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری، وزیر ارتباطات، محمد خاتمی و محمدرضا عارف در پیامی درگذشت مرحوم علی اکرمی از جوانان پرتلاش و فعالان رسانه‌ای اصلاح‌طلب را تسلیت گفتند.

واکسن چینی تحویل وزارت بهداشت شد

براساس اعلام معاون فنی گمرک ایران، اولین محموله واکسن کرونای وارد شده از چین با حداقل زمان ممکن از سوی گمرک ترخیص و تحویل وزارت بهداشت شده است.به گزارش ایسنا، دیروز مهرداد جمال ارونقی - معاون فنی گمرک ایران گفت: این محموله ساخت کشور چین شامل ۲۵۰ هزار دوز واکسن بوده است.
وی افزود: واکسن‌های چینی سومین محموله واکسن‌های وارداتی در مدت اخیراست و مانند دو محموله قبلی تحت نظارت مسئولان گمرک ایران تشریفات گمرکی آن در حداقل زمان و از پای پرواز صورت گرفته و بلافاصله به نمایندگان وزارت بهداشت تحویل داده شده است.این در حالی است که پیش از این دو محموله واکسن کرونا از روسیه وارد کشور شده بود که اولین محموله ۱۶ بهمن ماه به فرودگاه امام خمینی (ره) رسید و حاوی چهار پالت واکسن اسپوتنیک روسی به وزن حدود ۶۴۰ کیلوگرم و ساخت کشور روسیه بود. دومین محموله نیز ۲۵ بهمن ماه، وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد که این محموله ۳۲۴۲ کیلویی نیز واکسن اسپوتنیک ساخت کشور روسیه بود.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7578/5/570903/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها