۳۶ درصد سهامداران استان همدان روش مستقیم مدیریت سهام را انتخاب کردند


همدان - نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان گفت: ۳۶ درصد از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر مجموع سهامداران استان همدان روش مستقیم را انتخاب کردند.
به‌گزارش خبرنگار «ایران»، سیدناصر محمودی افزود: مابقی سهامداران به‌صورت اختیاری یا به علت اقدام نکردن برای انتخاب روش مستقیم به‌صورت اتوماتیک برای آنها روش غیر مستقیم انتخاب شده است که در روش غیرمستقیم، شرکت‌های سرمایه‌گذاری استان‌ها به نمایندگی از سهامداران و نه دولت، مدیریت سهام افرادی که این شیوه را انتخاب کردند بر عهده می‌گیرند. وی ادامه داد: شرکت‌های سرمایه‌گذاری متشکل از افرادی است که از سال ۸۴ عضو هیأت مدیره شرکت سرمایه‌گذاری شدند که این افراد مدیران عامل شرکت تعاونی سهام عدالت شهرستان‌ها نیز هستند و به‌عنوان هیأت مدیره باید پیگیر منافع سهامداران باشند. وی بیان کرد: دولت در ادامه این فرایند فرصت انتخاب نمایندگانی از مردم برای بازارگردانی و مدیریت سهام «غیرمستقیمی‌ها» در شرکت سرمایه‌گذاری را بر اساس یک انتخابات در اسفند سال‌جاری فراهم کرده است.
نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان گفت: برای این کار باید ابتدا در سامانه سجام ثبت‌نام و کد سجامی دریافت کرده سپس طی فرایندی که اعلام شد در انتخابات مجمع شرکت سرمایه‌گذاری شرکت کرد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7578/6/570911/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها