سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید
تلفن: 88769075 - 021    پیامک: 3000451213

کم شدن سهمیه بنزین وانت بارها/ یک شهروند: علت کم شدن سهمیه بنزین وانت بارها چیست؟ ازمسئولان محترم تقاضای رسیدگی داریم.
عوارض بزرگراه/ آقای جهانبخش: بخاطر کرونا مسافرت نرفته‌ایم. اما پیامک برایم آمده که مبلغ 123 هزار تومان عوارض بزرگراه دارم. بنده بیش از یکسال است که از شهر خارج نشده‌ام. چطور ممکن است عوارض بزرگراه بیاید؟
کمبود نهاده‌های دامی/ منصور خامسی: علت نبود و کمیاب بودن نهاده‌های دامی چیست؟ این نهاده‌ها در بازار آزاد با قیمت گزافی به فروش می‌رسد و باعث مشکلاتی نیز شده است که جا دارد مسئولان محترم نظارت بیشتری بر فعالیت آنها داشته باشند.
نظارت وزارت بهداشت بر محصولات بهداشتی/ سلیمان بلغار: لطفاً مسئولان محترم وزارت بهداشت بر روند تولید محصولات بهداشتی نظارت داشته باشند. چون سابقه داشته و اخیراً هم رخ داده که عده‌ای با برند تقلبی تولید کرده‌اند. اگر در این وضع کرونایی مردم ندانند که محصولات بهداشتی و شوینده تقلبی است چه بلایی سرشان می‌آید.
دست‌اندازهای زیاد در جاده قم – سلفچگان/ نعمت الله کاظمی از قم: جاده قم به سلفچگان حدود 2 کیلومتری مانده به خروجی ساوه بعد از امامزاده جعفر اراک محدوده 300 متری دارای دست‌اندازهای بسیاری است که باعث آسیب رساندن به خودروها می‌شود. لذا از وزارت راه و شهر‌سازی تقاضای رسیدگی دارم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7585/1/571651/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها