تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده نیروی هوایی ارتش



پیکر پاک سرلشکر خلبان «بیرجند بیک محمدی» شهید تازه تفحص شده نیروی هوایی ارتش که در اواخر دفاع مقدس بر اثر اصابت پدافند دشمن به هواپیمای خود به شهادت رسیده بود، صبح دوشنبه در ستاد فرماندهی نیروی هوایی با حضور سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش، سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش، سردار شیرازی و سایر فرماندهان و محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس در ستاد فرماندهی نیروی هوایی ارتش تشییع شد. به گزارش ایرنا، هواپیمای شهید خلبان بیک‌ محمدی چند ماه پیش از پایان جنگ در منطقه شلمچه، مورد اصابت پدافند دشمن قرار گرفت و او مفقودالاثر می‌شود تا اینکه پیکر پاک این شهید والامقام در عملیات تفحص پس از حدود ۳۱ سال پیدا می‌شود.
محمدباقر قالیباف رئیس مجلس در سخنانی در این مراسم گفت: امروز نیروی هوایی به عنوان یک سازمان در خنثی‌سازی تحریم و فشار حداکثری امریکا نمونه‌ای است که جوانان ما باید به آن دقت کنند. اگر ما در بعد اقتصادی تحریم را حس می‌کنیم نیروی هوایی از همان روز ۱۹ بهمن و پس از بیعت با امام خمینی(ره) تحریم را داشته و با مجاهدت و ازخودگذشتگی توانست با افتخار مسیر خود را ادامه دهد و در صحنه‌های مختلف بخوبی نقش‌آفرینی کند.
رئیس مجلس گفت: ملت ما سال‌هاست که در پاسخ به ندای فرماندهی معظم کل قوا و امام راحل ایستاده‌اند و تمام تحریم و فشارها را تحمل کردند و توطئه‌های دشمنان را به شکست کشاندند. او ادامه داد: امروز کسانی می‌توانند بگویند که ما در مسیر انقلاب اسلامی قرار داریم که گره از کار مردم باز کنند، گرانی و مشکلات اقتصادی را برطرف کرده و کارآمد باشند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7585/3/571666/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها