سردار سلامی:ایران نقشه رنگارنگ از اقوام مختلف و با شرافت است



فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران گفت: امریکا و همه دشمنان شکسته، کهنه و پوسیده شده اند و ملت ایران با سرفرازی و مقاومتی مثال زدنی در برابر آنان ایستاده است.
به گزارش فارس، سردار سرلشکر حسین سلامی در دهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت و انتشار تقریظ مقام معظم رهبری بر کتاب «عصرهای کریسکان» که  با حضور مقامات کشوری و استانی و میهمانانی از اقلیم کردستان عراق در سینما بهمن سنندج برگزار شد، گفت: جغرافیای مقاومت ما وسیع است، تاریخ مقاومتمان هم همینگونه است، هر ملتی اگر در صحنه‌های حساس خود نایستد، می‌شکند و می‌میرد و از جغرافیای سیاسی عالم حذف می‌شود، تاریخ قضاوت می‌کند.
ما چهار دهه یک مقاومت استثنایی و تکرارناپذیر در تاریخ حیات بشر را طی کرده‌ایم. او ادامه داد: ایران که نقشه رنگارنگ و زیبایی از اقوام مختلف و با شرافت است نقشه‌ای یکرنگ از ثبات قدم، شرافت، از رأفت و منزلت یک ملت را به تصویر کشیده است. هیچ قدرت شیطانی نیست که به این ملت تهاجم نکرده باشد همه اشرار عالم به هم پیوسته‌اند و هنوز هم این داستان ادامه دارد. ولی هیچ کس در این سرزمین قد خم نکرده و هیچ کرنشی دیده نشده است، زره این ملت بدون پشت بوده است و همواره پیشانی دفاع به روی دشمن و جبین ملت ایران رو به دشمن بوده است، سختی‌ها تحمل شده است ملت ایران از مسیر جهاد و شهادت عبور کرده‌اند و این رزم سعادت ما است.
سردار سلامی اضافه کرد: این سرزمین هم که بخشی لاینفک از جغرافیای مقاومت اسلامی و ملی ایران سربلند است امروز یک سرزمین آرام، مطمئن، امن و در حال رشد است.
کتاب «عصرهای کریسکان»، خاطرات آقای امیر سعیدزاده (سعید سردشتی) از فعالیت‌های دوران پیش از انقلاب و مجاهدت‌های دفاع مقدس تا رنج‌های اسارت در زندان‌های کومله و دموکرات است که به‌قلم کیانوش گلزار راغب تدوین و توسط انتشارات سوره مهر منتشر شده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7585/3/571668/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها