حوادث جهان



سرقت 4 خودرو به دست پسر 12 ساله

پسر 12 ساله سیاهپوست که در کمتر از یک ساعت 4 خودرو دزدیده بود، دستگیر شد.به گزارش ای بی سی، این نوجوان شرور با استفاده از اسلحه سرقت‌های مسلحانه‌اش را با سرعت بالایی در واشنگتن دی سی امریکا انجام داده است.بنا‌بر گزارش اداره پلیس متروپولیتن، متهم با همدستی دوستش به خودروهایی که سرنشین داشت، نزدیک شده و با کشیدن اسلحه و تهدید صاحبان خودرو آنها را پیاده کرده و سوار بر خودروهای گران قیمت فرار می‌کرد.او در کمتر از یک ساعت توانسته 4 خودرو را به همین روش بدزدد. سخنگوی پلیس متروپولیتن در این باره گفت: امیدواریم بتوانیم محل اختفای خودروها را بیابیم چراکه متهم در انتظار فرصتی مناسب برای فروش خودروهای دزدی است اما همدست وی هنگام فرار بازداشت شده و متهم اصلی که پسری سیاهپوست و 12 ساله است توانسته از دست مأموران پلیس فرار کند. از این‌رو برای دستگیری‌اش پاداش 10 هزار دلاری تعیین شده و از مردم برای شناسایی او درخواست کمک کرده است.

دستگیری قاتل 3 مادربزرگ

مرد 66 ساله امریکایی که سه نفر از همسایه‌هایش را کشته بود به عنوان قاتل سریالی بازداشت شد.
به گزارش کرایم، قربانیان 3 مادربزرگ بودند که در ساختمانی در نیویورک امریکا با هم همسایه بودند. گزارش‌های پلیس نیویورک نشان می‌دهد که قاتل سریالی «کوین گاوین» 66 ساله که خود از ساکنان این آپارتمان بوده مورد اعتماد همسایگانش بوده و به آپارتمان‌شان رفت و آمد داشته و کارهایی برای آنها انجام می‌داد.
سخنگوی پلیس بیان کرد که شواهد به دست آمده از «دی ان ای» متهم با آثار باقی مانده در خانه قربانیان قتل‌ها را تأیید می‌کند. این در حالی است که قاتل خود را بی‌گناه دانسته و ادعا کرده که تمامی قربانیان به وی بدهکار بوده‌اند و به همین دلیل به خانه‌شان رفت و آمد داشته تا درمورد پول با آنها صحبت کند.وی افزود: در صورت اثبات قتل‌ها این قاتل سریالی بدون آزادی مشروط راهی زندان خواهد شد و بدون شک با حبس ابد روبه‌رو است.

قتل به خاطر  سایت همسریابی

مرد امریکایی که از طریق سایت‌های همسریابی 2 زن را شناسایی کرده بود پس از سرقت آن‌ها را به قتل رساند.به گزارش کرایم، متهم «دیابولیک پاریس جانسون» 34 ساله که از سوی پلیس دستگیر شده با  اتهاماتی از جمله سرقت و قتل روبه‌رو است و توسط مأموران پلیس ایندیاناپولیس امریکا بازداشت شد.
بنا برگزارش پلیس ،متهم با استفاده از اطلاعاتی که قربانیان  در سایت همسریابی  قرار داده بودند آنها را شناسایی می‌کرد و سپس به سراغشان می‌رفت و با استفاده از اسلحه آن‌ها را به دام انداخته و پس از سرقت به قتل می‌رساند.«آلانا مگوایر» از پلیس ایندیاناپولیس  در کنفرانس خبری گفت: این بسیار نگران کننده است که متهمان اقدامات شرورانه خود را از طریق برنامه‌های دوستیابی و همسریابی آنلاین اجرا کنند. مأموران ما پس از بازنگری اطلاعات مجرم به این داده‌ها دست یافتند ؛افراد باید دقت بیشتری برای عضویت در چنین سایت‌ها و کانال‌هایی داشته باشند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7585/11/571708/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها