اخبــــار



طارمی بار دیگر مقابل رونالدو

هفته پنجم از بازی‌های دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 23:30 دقیقه امشب با برگزاری دو مسابقه آغاز می‌شود که در یکی از آنها یوونتوس در ورزشگاه آلیانس تورین میزبان پورتو است. دیدار رفت این دو تیم در حالی با پیروزی 2-1 پورتو به پایان رسید که طارمی در ثانیه ۶۳ دروازه یوونتوس را باز کرد تا هم اولین گل خود در این رقابت‌ها را بزند و هم زمینه‌ساز پیروزی ارزشمند تیمش در بازی رفت شود و حالا هواداران پورتو بسیار امیدوارند تا طارمی در این بازی هم بدرخشد و تیم‌شان به مرحله بعد صعود کند. پورتو شنبه شب در هفته بیست و دوم لیگ پرتغال مقابل ژیل ویسنته 2-0 به پیروزی رسید. یووه هم در حالی در این دیدار به میدان می‌رود که در آخرین بازی خود در سری A، 3-1 لاتزیو را شکست داد. آندره‌آ پیرلو در این مسابقه به کریستیانو رونالدو استراحت داد ولی برای این بازی روی فوق ستاره پرتغالی خود حساب ویژه‌ای باز کرده است. رونالدو که در بازی رفت با پورتو موفق به گلزنی نشد، در بازی‌های بعد 2 گل به کروتونه و یک گل به هلاس ورونا و لااسپیزا زد. اما طارمی پس از گلزنی به یوونتوس دیگر موفق به گلزنی نشده و فقط یک پاس گل در بازی آخر مقابل ژیل ویسنته به سرجیو اولیویرا داد و حالا باید دید در ایتالیا پایش دوباره به گلزنی باز می‌شود یا خیر. در دیگر دیدار امشب، بورسیا دورتموند در ورزشگاه وست‌فالن پذیرای سویاست. زنبورهای وحشی در بازی رفت خود موفق شدند سویا را در خانه این تیم 3-2 شکست دهند و حالا شاگردان
یولن لوپتگی کار سختی برای جبران شکست خود دارند.

لاپورتا: مسی در بارسا می‌ماند

انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا برگزار و خوان لاپورتا توانست 54.28درصد آرا را به خود اختصاص دهد و با اختلاف ، رئیس جدید باشگاه لقب گیرد. او که از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۰ ریاست باشگاه را برعهده داشت و یکی از موفق‌ترین رؤسای تاریخ نیز لقب گرفت، پس از برنده شدن در انتخابات گفت: «به نظرم این مهم‌ترین انتخابات تاریخ بارسلونا بود. زنده باد بارسلونا، زنده باد کاتالونیا. لیونل مسی عاشق بارسلونا است در نتیجه او در بارسا ادامه خواهد داد، چیزی که همه ما می خواهیم.» گفتنی است، لاپورتا در ساعات اولیه برگزاری انتخابات اعلام کرد در صورت پیروزی با خورخه مسی، پدر و مدیربرنامه‌های لیونل مسی تماس خواهد گرفت تا از او برای آغاز مذاکرات برای تمدید قرارداد فرزندش دعوت به عمل آورد.

جلالی رفت، الهامی سرمربی نساجی شد

مجید جلالی در حالی که بعد از نشستن روی نیمکت نساجی به جای وحید فاضلی، 5 باخت و یک تساوی کسب کرده بود، به صورت توافقی از این تیم قائمشهری جدا شد و مسئولان نساجی هم بلافاصله ساکت الهامی را به عنوان سرمربی جدید این تیم انتخاب کردند. مصطفی صداقت و عادل باباپور دو دستیار مد نظر الهامی هستند ضمن آنکه هاروت مربی دروازه‌بان‌های نساجی در زمان فاضلی و جلالی در این تیم ماندنی شده است.

قنبرزاده سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال شد

جلسه تودیع و معارفه اعضای سابق و جدید هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال در سالن روابط عمومی این فدراسیون برگزار و منصور قنبرزاده، مدیرعامل اسبق نفت تهران به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال انتخاب و جانشین مهدی محمدنبی شد. قنبرزاده در بخشی از صحبت هایش گفت:«فدراسیون فوتبال در مسائل مالی و اداری شفاف خواهد بود. در ضمن درباره قانون منع ورود خارجی‌ها، پایان فصل تصمیم می‌گیریم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7585/18/571735/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها