اخبار



اعلام نام و شعار کاروان ایران در المپیک توکیو

نشست خبری رئیس کمیته ملی المپیک دیروز برگزار شد و صالحی‌امیری نام و شعار کاروان ایران در المپیک توکیو را اعلام کرد: «نام کاروان ایران ستارگان پارسی است و شعار کاروان همه برای ایران خواهد بود و نماد کاروان ایران نیز جام ارجان انتخاب شده است.» گفتنی است رئیس کمیته ملی المپیک در بخشی از صحبت‌هایش در‌خصوص سلب میزبانی ایران توسط ای‌اف‌سی اظهار داشت: «دکتر ظریف به اینفانتینو نامه اعتراض نوشت و با چند کشور صحبت داشت‌، سلطانی‌فر نیز اعتراض کرد و ما هم به باخ نامه اعتراضی نوشتیم. قرار شد فدراسیون فوتبال به اینفانتینو و کنفدراسیون آسیا اعتراض کند و برای پیگیری و ملاقات دوجانبه اقدام کند. همه ظرفیت کشور برای حمایت از فوتبال بسیج شده است‌.»

استفاده شخصی یا ملی از جایگاه نایب رئیسی AFC؟

محمدمهدی فروردین، رئیس فراکسیون ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خانه ملت درخصوص سلب میزبانی ایران بیان داشت: «ما جایگاه نایب رئیسی AFC را در اختیار داریم و باید از این جایگاه برای منافع ملی بهره می‌‎بردیم اما بهره‌مندی از این کرسی مهم، هیچ تأثیری در جهت منافع ملی برای کشورمان به‌دنبال نداشته است و این شائبه را در ذهن متبادر می‌‎کند که از این جایگاه برای منافع شخصی استفاده شده است و از این بابت متأسف هستیم.»

خوشامدگویی به مهاجم سابق سرخ‌ها در تمرین آبی‌ها

تمرین تیم فوتبال استقلال دیروز در زمین ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد و آرمان رمضانی مهاجم جدید این تیم در تمرین حضور داشت. هنگام ورود این بازیکن در محل تمرین استقلالی‌ها به وی خوشامد گفتند. همچنین میلیچ بعد از مدت‌ها غیبت در برنامه‌های آماده‌سازی تیمش شرکت کرد. فرشید باقری، دیاباته و دانشگر در این تمرین غایب بودند. دانشگر در اختیار باشگاه قرار دارد و فرشید باقری نیز بازیکنی است که شایعات زیادی پیرامون جدایی وی به گوش می‌رسد. هرویه میلیچ، داریوش شجاعیان و آرمان رمضانی در آیتم‌های گروهی این تمرین شرکت داشتند. استقلال چهارشنبه در تبریز به مصاف ماشین‌سازی خواهد رفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7589/18/572231/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها