بیانیه‌هایی برای گرامیداشت سالروز شهادت صیاد شیرازی

پرچمدار وحدت ارتش و سپاه


دیروز 21 فروردین ماه، بیست و دومین سالگرد شهادت، علی صیاد شیرازی از فرماندهان سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران به ‌دست منافقین بود. به همین مناسبت رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی با گرامیداشت بیست و دومین سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، او را از پرچمداران وحدت، اخوت، هماهنگی و هم‌افزایی ارتش و سپاه برشمرد. به گزارش فارس، در بخشی از پیام سرلشکر محمد باقری آمده: کارنامه سپهبد شهید مملو از نقاط عطف آموزنده‌ای است که مطالعه و تأمل آن می‌تواند تابندگی و بالندگی مجموعه نیروهای مسلح بویژه ارتشیان غیور و دلاور در عرصه مأموریت‌های خطیر محوله را تبلور بخشد.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم با صدور پیامی به مناسبت سالروز شهادت سپهبد علی صیاد شیرازی آن شهید والامقام را نمونه بارز وطن دوستی، ولایت‌پذیری و سربازی بی‌چون و چرای ملت بزرگ ایران اسلامی توصیف کرد و او را نماد وحدت و هماهنگی ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس و پس از آن دانست. در بخشی از پیام امیر حاتمی آمده: آحاد متخصصان متعهد صنعت دفاعی کشور با تمسک به آموزه‌های حیات بخش قرآن کریم برای اعتلای پرچم مقدس ایران اسلامی از هیچ تلاش و جهادی فروگذار نخواهند کرد و در سایه منویات و فرامین رهبر معظم انقلاب و فرماندهی کل قوا (مدظله العالی) آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های راستین اسلام و انقلاب و حمایت و پشتیبانی همه جانبه از نیروهای مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران بوده تا ان شاءالله جبهه کفر و الحاد با شکست و اضمحلال روبه‌رو گردد.
همچنین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۲۱ فروردین ماه سالروز شهادت امیر سپهبد علی صیاد شیرازی، آن شهید ارجمند را از پرچمداران وحدت و اخوت بین ارتش و سپاه و الگوی نسل‌های مدافع میهن اسلامی برابر جبهه دشمنان انقلاب و ملت ایران دانست.این بنیاد، نهادینه شدن مقوله ترور و تروریسم در فرهنگ، تفکر و سیاست‌های حاکم بر قدرت‌های سلطه‌گر بویژه امریکا را از واقعیت‌های تلخ و انکار‌ناپذیر عصر حاضر توصیف کرد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7600/3/573962/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها