اخبار



سقوط مرگبار به آبشار دارآباد

گروه حوادث/ پیاده روی تفریحی دو همکار در ارتفاعات دارآباد منجر به سقوط آنها به داخل آبشار و مرگ مرد جوان شد.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، ساعت 5 بعدازظهر پنجشنبه 19 فروردین امسال مرد جوانی با پلیس کوهستان تماس گرفت و از سقوط زن و مردی جوان در آبشار غلاک در منطقه دارآباد خبر داد.
با اعلام این خبر بلافاصله امدادگران و مأموران پلیس کوهستان دارآباد راهی محل شدند. آنها با ورود به محل سقوط زن و مرد جوان با جسد مرد 30 ساله مواجه شده و زن جوان نیز آسیب دیده بود.
به‌دنبال مرگ مرد جوان، موضوع به بازپرس کشیک قتل پایتخت اعلام شد. در تحقیقات صورت گرفته زن جوان گفت: ما همکار هستیم و در یک شرکت خصوصی کار می‌کنیم. امروز برای تفریح به آبشار آمده بودیم که ناگهان سنگی از بالا به سمت ما پرتاب شد. این اتفاق باعث شد تعادل ما بهم بخورد و داخل آبشار سقوط کنیم و این اتفاق رخ دهد.
خانواده‌ای که شاهد این ماجرا بودند نیز اظهار داشتند سقوط سنگ را ندیده‌اند اما شاهد سقوط زن و مرد جوان به داخل آبشار بودند.
بازپرس مصطفی واحدی از شعبه یازدهم دادسرای امور جنایی پایتخت دستور انتقال جسد مرد جوان به پزشکی قانونی برای مشخص شدن علت مرگ و تحقیقات تکمیلی در این خصوص را صادر کرد.

زندان و پلمب مجازات مالکان سه تالار در کرمانشاه

گروه حوادث/ مالکان سه تالار در کرمانشاه که نسبت به مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی‌توجه بودند دستگیر و روانه زندان شدند.
شهرام کرمی، دادستان کرمانشاه در این باره به ایرنا گفت: در روزهای گذشته مالکان سه تالار که در شرایط قرمز کرونایی کرمانشاه اقدام به برپایی جشن‌های عروسی با تعداد میهمانان بالا کرده بودند و همین عامل بستری برای انتقال گسترده بیماری کرونا محسوب می‌شد دستگیر شدند.
وی با بیان اینکه این سه تالار هم تا اطلاع ثانوی پلمب خواهند بود، گفت: مالکان این تالارها به اتهام اقدام تهدید‌آمیز علیه بهداشت عمومی و عدم رعایت مصوبات ستاد مقابله با کرونا دستگیر شده‌اند.
دادستان کرمانشاه در ادامه با اشاره به خیز بسیار بلند موج جدید کرونا در استان، اظهار داشت: باتوجه به شرایط کنونی و قرمز شدن کرمانشاه به لحاظ شیوع بیماری کووید۱۹ از همه اصناف غیرضروری خواسته‌ایم تا با تمکین نسبت به مصوبات ستاد مقابله با کرونا فعالیت‌های خود را متوقف کنند.
او یادآورشد: باتوجه به اینکه استان در حال حاضر گرفتار موج چهارم بیماری کرونا شده، بنابراین هیچ‌گونه اغماض و کوتاهی و مماشاتی در برخورد با افرادی که به مصوبات ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی می‌کنند نخواهیم داشت.

نجات صیادان در آب های چابهار

گروه حوادث: ۶ سرنشین یک شناور صیادی که به‌علت نقص فنی دچار آبگرفتگی شده بود توسط مرکز جست‌و‌جو و نجات دریایی بندر چابهار نجات یافتند.
به‌گزارش اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، سیدحسن ابراهیمی، معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان روز گذشته در تشریح این ماجرا گفت: یک قایق که با شش نفر سرنشین عازم صیدگاه در آبهای شرق سواحل استان در شمال دریای عمان شده بود در مسیر برگشت به ساحل، دچار نقص فنی و آبگرفتگی ناشی از فرسودگی شناورشده بود که با اعزام بموقع شناور ناجی ۵ و همیار ناجی، در یک عملیات جست‌و‌جو و نجات که ۱۰ ساعت به طول انجامید افراد نجات یافته و با سلامتی به منطقه امن و اسکله رمین منتقل شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7600/12/574003/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها