اخبار


بازگشت منصوریان به تبریز در هفته بیستم

هفته بیستم لیگ برتر امروز با برگزاری 2 بازی ادامه می‌یابد که در اولین بازی و از ساعت 17 ماشین‌سازی در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز میزبان آلومینیوم است. سبزپوشان تبریزی که با 9 امتیاز آخرین تیم جدول هستند، پس از شکست 3-1 مقابل گل‌گهر با مسئولیت فنی کاظم محمودی، هدایت تیم‌شان را به بازیکن سابق‌شان علیرضا اکبرپور سپردند. او در اولین تجربه‌اش باید مقابل هم‌تیمی سابقش در استقلال یعنی علیرضا منصوریان قرار بگیرد که به عنوان سرمربی آلومینیوم یک بار دیگر به تبریز شهری که در ابتدای فصل سرمربی تراکتور بود، برگشته است. آلومینیوم با حضور منصوریان مس را شکست داده و با فولاد هم بدون گل مساوی کرده تا با 27 امتیاز در رده ششم باشد. اراکی‌ها در بازی رفت با سرمربیگری رسول خطیبی 4-1 ماشین‌سازی را شکست داده بود. از ساعت 18:30 هم مس رفسنجان در ورزشگاه شهدای صنعت مس این شهر برابر سایپا قرار می‌گیرد. شاگردان محمد ربیعی که در 4 بازی اخیر خود به پیروزی نرسیده‌اند، پس از تساوی بدون گل با تراکتور، 25 امتیازی شدند و در رده نهم قرار دارند. در مقابل، شاگردان ابراهیم صادقی هم  در 7 مسابقه اخیر خود رنگ برد را ندیده‌اند. نارنجی‌پوشان در بازی قبل‌شان 1-0 به سپاهان باختند تا با 18 امتیاز در رده سیزدهم قرار بگیرند. بازی رفت دو تیم بدون گل مساوی به پایان رسید.

پرسپولیس راهی هند شد

پرسپولیسی‌ها برای سفر به هند و حضور در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا دچار مشکل شده بودند و دیروز ابراهیم شکوری، معاون اجرایی باشگاه از حل این مشکل خبر داد:«پس از پیگیری بی‌وقفه مدیریت باشگاه، بالاخره مشکل سفر به کشور هند حل شد و مجوز پرواز به دست‌مان رسید. باید از وزارت امور خارجه و سفارت ایران در هند تقدیر و تشکر کرد زیرا با کمک آنها مشکلات از سر راه برداشته شد و پرسپولیس مهیای سفر به کشور هند است. با این حال امیدواریم مشکلات دیگری برای تیم پیش نیاید و سفر و اردوی خوبی در هند داشته باشیم، هرچند نمی‌توان نسبت به این موضوع خوشبین بود.» گفتنی است کاروان پرسپولیس عصر دیروز(شنبه) تهران را به سمت شهر گوا ترک کرد.

علی دایی؛ مهم‌ترین پرسپولیسی استقلالی تاریخ!

علی‌دایی، آقای گل فوتبال جهان و بازیکن و مربی اسبق پرسپولیس در آخرین مصاحبه از گرایشش به استقلال در دوران کودکی گفته است. او گفت: «در خانواده ما که 5 برادر هستیم، تنها داداش بزرگ من پرسپولیسی بود و ما 4 برادر دیگر استقلالی بودیم. اما از زمانی‌که فوتبال را در تهران به‌صورت جدی بازی کردم، پرسپولیس و استقلال برایم تفاوت چندانی نداشتند.» دایی ادامه داد: «از زمانی‌که لباس پرسپولیس را بر تن کردم، یک پرسپولیسی شدم و افتخار می‌کنم که طرفدار این تیم هستم. اما اینکه من در حال حاضر استقلالی هستم، به هیچ عنوان صحت ندارد. من تا زمانی‌که وارد دانشگاه شدم، یک استقلالی بودم ولی بعد از اینکه فوتبال را به شکل جدی دنبال کردم، سرخابی‌ها برایم تفاوت چندانی نداشتند اما پس از عضویت در پرسپولیس، یک پرسپولیسی محسوب می‌شوم و این تیم را خیلی دوست دارم و نتایج آن را دنبال می‌کنم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7600/14/574010/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها