اخبــــار




تست کرونای استقلالی‌ها در عربستان منفی شد

روز یکشنبه و به محض ورود مجموعه تیم استقلال به هتل محل اقامت خود در جده، از تمامی اعضای این تیم تست کرونا گرفته شد که با اعلام جواب این تست‌ها مشخص شد هیچ یک از مجموعه تیم استقلال مبتلا به کرونا نیست. در همین راستا، مجموعه استقلال بدون هیچ مشکلی در هتل محل اقامت خود صبحانه را صرف کرد. تیم فوتبال استقلال در اولین دیدار خود بامداد جمعه به مصاف الاهلی عربستان می‌رود.

ابراهیم صادقی از هدایت سایپا کناره گیری کرد

بعد از نتایج ضعیف تیم فوتبال سایپا، ابراهیم صادقی از هدایت این تیم کناره‌گیری و استعفا کرد. سایپا در ٨ هفته اخیر تنها موفق به کسب ٢ امتیاز شده بود، ضمن آنکه این تیم با شکست مقابل نساجی هم از گردونه رقابت‌های جام حذفی حذف شد. این تیم در پایان هفته بیستم با ١٨ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد.

حکم تخلیه منزل سید مهدی رحمتی صادر شد!

مهدی رحمتی در ابتدای این فصل با قراردادی به عنوان سرمربی تیم پدیده انتخاب شد و این مربی در قرارداد خود با باشگاه مشهدی خواستار یک دستگاه آپارتمان برای سکونت خود و خانواده‌اش در مشهد شد که این موضوع مورد موافقت حمیداوی قرار گرفت. به گزارش فارس، با گذشت چند ماه از سکونت سرمربی پدیده در مشهد حکم تخلیه منزل وی صادر شده زیرا اجاره بهای این ساختمان پرداخت نشده است. با وجود این، بدهی توسط رحمتی پرداخت شده اما مالک ساختمان از وی خواسته تا منزلش را تخلیه کند. این موضوع باعث دردسر سرمربی پدیده شده و او هم این مسأله را به باشگاه پدیده اعلام کرده است. این در شرایطی است که باشگاه پدیده این روزها زیر نظر هیأت فوتبال استان خراسان اداره می‌‌شود و این باشگاه از مالک قبلی با دستور قضایی گرفته شده است.

تسویه بدهی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی

حمید سوریان، نایب رئیس فدراسیون کشتی با اشاره به این موضوع که بدهی فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی تسویه شده است، گفت: «فدراسیون کشتی مبلغ 258 هزار فرانک سوئیس بابت حق حضور در مسابقات، (لایسنس نفرات شرکت کننده) و برگزاری رقابت‌های بین‌المللی به اتحادیه جهانی کشتی بدهکار بود و با توجه به مخاطراتی که این بدهی به‌دنبال داشت در پی آن برآمدیم که هرچه زودتر بدهی خود را پرداخت کنیم. با توجه به تصمیم فدراسیون مبنی بر تسویه این بدهی‌ها با اتحادیه جهانی قبل از رقابت‌های گزینشی المپیک، آخرین مرحله از قسط بدهی فدراسیون، توسط نماینده کشورمان پیش از برگزاری رقابت‌های گزینشی المپیک در قزاقستان پرداخت شد. بر این اساس بدهی‌های فدراسیون کشتی به اتحادیه جهانی کشتی که بیش از 7 میلیار تومان بود، به‌صورت کامل تسویه شد.»

ناکامی عباس جدیدی در انتخابات شورای کشتی آسیا

انتخابات شورای کشتی آسیا برای مشخص شدن 7 عضو این شورا، ظهر دیروز در شهر آلماتی قزاقستان برگزار شد و در پایان مجمع شورای کشتی آسیا، نمایندگان کشورهای قزاقستان، کره‌جنوبی و مغولستان به ترتیب به‌عنوان رئیس، نایب رئیس و دبیرکل انتخاب شدند. عباس جدیدی گزینه ایران برای به‌دست گرفتن پست دبیرکلی شورای کشتی آسیا بود که نتوانست در انتخابات به پیروزی برسد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7602/14/574222/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها