دبیرکل کارگزاران سازندگی:

بین لاریجانی و یک فرد تندرو، اصلاح‌طلبان از لاریجانی حمایت می‌کنند



دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران حمایت خود از علی لاریجانی برای انتخابات ریاست جمهوری را تکذیب و درعین حال تأیید کرد که بین لاریجانی و یک فرد تندرو، همه اصلاح‌طلبان از لاریجانی حمایت می‌کنند.
به گزارش ایسنا، غلامحسین کرباسچی در دیدار مجازی با اعضای این حزب در استان گلستان در پاسخ به پرسشی درباره حمایت از نامزدی لاریجانی برای انتخابات پیش رو، اظهار کرد: این مسأله دروغ  یا انحراف در گفته‌هایم هست. در انتخابات مجلس دهم، من در قم از آقای لاریجانی در برابر جناح تندرو حمایت کردم و گفتم که ما باید تا می‌توانیم از جناح مقابل یارگیری کنیم اما برای انتخابات اخیر حرفی در حمایت خودم یا حزب یا اصلاحات از ایشان نزده‌ام.
او با بیان اینکه معتقد به ترک صحنه سیاسی نیستیم، افزود: البته این سناریو وجود دارد که در انتخاب بین آقای لاریجانی و یک فرد تندرو، جمیع اصلاح‌طلبان به آن سو حرکت کنند. این انتخاب بر مبنای یک انتخاب است. بالاخره نیروی سیاسی باید در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد و انتقادات و اشکالات نباید جلوی این امر را بگیرد.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی ایران در پاسخ به کسانی که می‌گویند شرکت نکردن در انتخابات هم راهی برای تأثیرگذاری در انتخابات است، گفت: بلوغ سیاسی این است که تا زمان تأثیرگذاری، در انتخابات شرکت کنیم. کرباسچی اظهار کرد: همه مدعی هستیم برای آبادانی و توسعه کشورمان می‌خواهیم تلاش کنیم، پس اینکه چه کسی قدرت را در دست می‌گیرد نباید اولویت باشد. اولویت، سرنوشت کشور است. پس اگر نیروی ما را رد صلاحیت کردند هم باید از انتخاب کسانی که کشور را به ورطه سقوط می‌کشانند، جلوگیری کنیم.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7605/2/574505/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها