ایران در ایران




مدیران شهری آبادان به‌نام پاکبانان واکسن زدند!

اهواز- برخی در شورای شهر و شهرداری آبادان با سهمیه پاکبان‌ها واکسن کرونا تزریق کردند.به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما رئیس دانشکده علوم پزشکی آبادان تزریق واکسن به برخی مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر را تأیید کرد.
دکتر سلمان‌زاده با بیان اینکه تزریق واکسن بر اساس دستورالعمل ابلاغی وزارت بهداشت صورت می‌گیرد افزود: با توجه به اینکه پاکبانان یکی از اولویت‌های تزریق بودند و طبق فهرستی که روزانه از سوی مدیران شهرداری آبادان به مرکز بهداشت ارسال شده افراد واکسن کووید -19 را دریافت کرده‌اند. او گفت: متأسفانه در این میان تعدادی از مدیران شهرداری و اعضای شورای شهر واکسن را دریافت کرده‌اند.دکتر سلمان‌زاده ادامه داد: با توجه به اینکه افراد ماسک بر چهره داشتند، شناسه آنان برای همکاران ما مشخص نشده اما نامشان در فهرست ارسالی از سوی شهرداری قرار دارد.

تندیس دهقان فداکار در کرج نصب شد

کرج - تندیس مرحوم ریزعلی خواجوی دهقان فداکار توسط سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج در منطقه حصارک این کلانشهر نصب شد.
به‌گزارش ایرنا پیمان بضاعتی‌پور رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج گفت: این تندیس به ارتفاع سه متر توسط استاد آذری از هنرمندان برجسته کشور ساخته شده است.وی بیان داشت: تندیس دهقان فداکار در ابتدای بلوار شهید ایرانی منطقه حصارک کرج نصب شده است. بضاعتی‌پور گفت: این تندیس با بتن گلاسه ساخته‌شده و ساخت آن حدود ۶ ماه به طول انجامیده است.ریزعلی خواجوی در سال ۱۳۰۹ در روستای «قالاچق» از توابع شهرستان «میانه» استان آذربایجان شرقی متولد شد که فداکاری او در سال ۱۳۴۰ برای نجات مسافران یک قطار از وی یک شخصیت فداکار و ماندگار در اذهان ساخت. این دهقان فداکار در دهه ۸۰ و سال‌های اولیه دهه ۹۰ شمسی در منطقه حصارک کرج زندگی کرد و لباس دوستدار منابع طبیعی و محیط ‌زیست را در استان البرز برتن کرد.

روستاهای بالای ۲۰ خانوار قم از اینترنت پرسرعت برخوردار شدند

قم- مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات قم با اشاره به مأموریت اداره‌های کل استانی ارتباطات و فناوری اطلاعات در خصوص توسعه پوشش اینترنت پرسرعت در روستاها گفت: تمامی روستاهای بالای ۲۰ خانوار استان به اینترنت پرسرعت متصل شدند. جواد غلام‌پور طی گزارشی در خصوص توسعه ارتباطات روستایی اظهار داشت: براساس دستور وزارت ارتباطات مبنی بر ضرورت پوشش اینترنت پرسرعت در روستاها و با توجه به‌هماهنگی و پیگیری به‌عمل آمده از شرکت‌های ارتباطات سیار با ارتقای ایستگاه مخابراتی واقع در روستای نیجه بخش سلفچگان قم تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار از اینترنت پرسرعت همراه برخوردار شدند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7605/9/574548/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها