طراحی سه بعدی و ساخت انیمیشن




اگر شما هم از علاقه مندان ساخت و طراحی بازی و انیمیشن‌ها هستید بهتر است از نرم افزارهایی همچون تری‌دی‌مکس غافل نشوید.
نرم افزار تری‌دی‌مکس Autodesk 3DS MAX یکی از بهترین نرم افزار‌ها در زمینه ساخت انیمیشن و طراحی سه بعدی محسوب می‌شود. با مجموعه ابزارهای قرار گرفته در این برنامه، می‌توانید مدل سازی‌ها و طراحی‌های خود را انجام داده و در عین حال از فرآیند طراحی لذت ببرید.
آخرین نسخه این برنامه دارای عملکرد بهتر و قابلیت‌های طراحی بیشتری است؛ راحت‌تر شدن کار با قسمت‌های مختلف این برنامه و اضافه شدن سیستم فیدبک و پشتیبانی پویا و زنده، از دیگر قابلیت‌های نسخه جدید عرضه شده این نرم افزار است. از ویژگی‌های نرم افزار Autodesk 3DS MAX می‌توان به اضافه شدن ابزار‌های مدل‌سازی هوشمندانه‌تر برای سرعت بخشی به پروسه طراحی و ساخت پروژه‌های شما اشاره کرد. زمینه تخصصی طراحی شما هرچه که باشد، چه طراحی بازی، چه انیمیشن و …مطمئناً این برنامه، بهترین عملکرد را با بالاترین سرعت ممکن در اختیارتان قرار می‌دهد.
آخرین نسخه برنامه همچنین از فناوری دوربین استریو و فضای ابری نیز پشتیبانی می‌کند تا روند انجام کارها سرعت بالاتری بگیرد؛ از دیگر قابلیت‌های جدید این نرم افزار می‌توان به اضافه شدن قابلیت کنترل جمعیت اشاره کرد که باعث می‌شود کاراکترهای طراحی شما پویا‌تر و قابل باورتر شوند. این نرم افزار دارای قابلیت شبیه‌سازی مشخصات ژئوفیزیکی محل‌ها و لوکیشن‌های مختلف نیز است و می‌تواند به شما امکان طراحی حرکات شخصیت‌های طراحی شده  را با بالاترین جزئیات بدهد. اگر شما هم علاقه مندید تا برای انجام طراحی‌های خود این نرم افزار پرکاربرد را در اختیار داشته باشید می‌توانید به سایت پی‌سی ورلد به نشانی P30world.comمراجعه و آن را به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7605/13/574565/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها