دیگه چه خبر




امریکا به رویارویی نظامی با ایران کشیده نخواهد شد

   خبر اول اینکه، ژنرال «کنت مک‌کنزی» فرمانده نیروهای سنتکام با تکرار برخی ادعاهای بی‌اساس، ایران را بزرگ‌ترین تهدید برای خاورمیانه خواند ولی در عین حال گفت که کشورش هرگز به درگیری نظامی با تهران کشیده نخواهد شد.به گزارش ایلنا، وی که در کنفرانسی خبری در پنتاگون صحبت می‌کرد، با تکرار برخی ادعاها در خصوص ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت کارهایی که این کشور در رابطه با غنی‌سازی اورانیوم برای کاربرد در تسلیحات انجام داده است، نهایی نبوده و آنها هیچ کاری انجام نداده‌اند که برگشت‌ناپذیر باشد. مک‌کنزی با ادعای اینکه ایران به ایجاد بی‌ثباتی در منطقه ادامه می‌دهد، گفت که حمایت این کشور از لبنان و همچنین برنامه موشک‌های بالستیک تهران برای واشنگتن بسیار نگران‌کننده است.

دولت اسلامی باید راه بهشت رفتن را هموار کند

  خبر دیگر اینکه، یک عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: دولت اسلامی باید راه رفتن به بهشت را هموار و تعداد جهنمی‌ها را کاهش دهد اما متأسفانه نگاه بعضی از مسئولان در این زمینه اصلاً قابل توجیه نیست. به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام‌ محمد حاج ابوالقاسم دولابی در ادامه سلسله مباحث تفسیر قرآن کریم در حرم کریمه اهل‌بیت در قم افزود: تلاش در راستای گسترش خداترسی و تقوا میان مردم از اصلی‌ترین شاخصه‌های دولت اسلامی بر اساس آیه ۹۶ سوره اعراف است. به‌گفته استاد حوزه علمیه، راه نجات از مشکلات در صورت داشتن تقوا ایجاد خواهد شد و بر اساس آیات راه نجات خداترسی است و دولت اسلامی در مرحله اول باید خود را مستلزم به رعایت تقوا بداند و در مراحل بعدی این صفت را در جامعه گسترش دهد.وی گفت: میزان برخورداری از روحیه امید و امیدبخشی در جامعه از شاخصه‌های دولت اسلامی است و مؤمنان نیز باید در جامعه امیدوار به نصرت الهی باشند و سختی‌ها را تحمل کنند.خداوند به جبهه مقاومت امید پیروزی و نصرت را داده است در حالیکه جبهه دشمن نقطه امیدی ندارد.به گفته این عضو خبرگان، کسی که مصالح نظام را فدای اهداف شخصی کند و از سعه‌صدر برخوردار نباشد صلاحیت تصدی‌گری دولت اسلامی را نخواهد داشت.

توقیف ویژه برنامه آستان قدس از سوی صداو سیما

  شنیدیم که،  برنامه ویژه آستان قدس رضوی با عنوان «قرار سحر» برای نیمه شب‌های ماه مبارک رمضان که با اجرای فرزاد جمشیدی از ابتدای ماه مبارک، به‌صورت زنده و از طریق اپلیکیشن‌های‌ پخش آنلاین و روبیکا منتشر می‌شد با دستور صداوسیما به همراه اول، توقیف شد!به گزارش جماران به نقل از دنیای سینما، این برنامه که در برهوت برنامه‌های امسال تلویزیون، با استقبال مردم مواجه شده و بخش‌های مختلفی از آن در شبکه‌های اجتماعی وایرال شده تاکنون میزبان چهره‌های محبوبی چون محمدرضا طالقانی، محمد معتمدی، محمد اصفهانی و... بوده و هر شب دریافت کننده هزاران پیام تصویری و ویدیویی از سوی مردم بود. برنامه‌ای ترکیبی و مناسبتی که ظاهراً برنامه‌های بی‌رونق و تکراری تلویزیون را اذیت کرده!

درگیری با یک گروهک تروریستی در مریوان

  دست آخر اینکه،  روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) نیروی زمینی سپاه از درگیری رزمندگان این قرارگاه با عناصر یک گروه تروریستی در شهرستان مریوان خبر داد.به گزارش مهر، روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) در این اطلاعیه اعلام کرد: ساعت ۲۰ اول اردیبهشت رزمندگان بومی شهرستان مریوان با عناصر ضدانقلاب درگیر شدند. در این درگیری دو نفر ازعناصراین گروه تروریستی ضد انقلاب به هلاکت رسیدند و تعدادی از آنان نیز زخمی شده و اعضای باقی مانده با توجه به شرایط منطقه متواری شدند. بنابر اعلام روابط عمومی قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع)، در این درگیری دو نفر از رزمندگان غیور اسلام به فیض عظمای شهادت نایل شدند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7611/3/575204/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها