سخنگوی شورای نگهبان:

افرادی به اسم شورای نگهبان کلاهبرداری کرده اند



عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان، در کمتر از دو ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری در نشست مجازی دانشجویان ایرانی خارج از کشور، باز هم از دلایل عدم اعلام علت رد صلاحیت کاندیداها گفت و البته این شورا را مصون از خطا ندانست. او همچنین از کلاهبرداری‌هایی هم گفت که به اسم شورای نگهبان در زمان انتخابات فعال شده و وعده تأیید صلاحیت را به کاندیداها می‌دهند.
به‌ گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شورای نگهبان، عباسعلی کدخدایی به اهمیت شرکت در انتخابات اشاره کرد و گفت: از لحاظ سیاسی، مشارکت در انتخابات یعنی احساس مسئولیت نسبت به آینده ایران و با این مشارکت است که حمایت و پاسداری از نظام اسلامی و قدردانی خود را از شهدای انقلاب اسلامی نشان می‌‌دهیم و اگر در پای صندوق رأی حاضر نشویم، یعنی نسبت به سرنوشت کشور بی‌تفاوت هستیم.
سخنگوی شورای نگهبان این نهاد را در بررسی صلاحیت‌ها مصون از اشتباه ندانست و گفت: شورای نگهبان براساس وظیفه‌ای که برعهده دارد انجام وظیفه می‌کند و ممکن است خطا هم کرده باشد و معصوم نیست اما طبق مر قانون عمل کرده و می‌کند و باید دقت کرد که بررسی شرایط به شکل صحیحی انجام شود.
کدخدایی به خبرهایی که پس از برگزاری انتخابات مجلس یازدهم در سال 98 منتشر شد و حکایت از حضور افرادی با ادعای نقش آفرینی در تأیید صلاحیت‌ها داشت که به اخاذی از برخی کاندیداها می‌پرداختند هم اشاره کرد و گفت: هرگز سند یا اسنادی دال بر سوءاستفاده اعضا و کارکنان نهاد شورای نگهبان وجود نداشته و ندارد و هنگامی که گزارش‌های واصله را پیگیری کردیم مشخص شده افرادی به اسم شورای نگهبان کلاهبرداری می‌کنند که سخنگوی محترم قوه قضائیه نیز این مسأله را تأیید و احکام کلاهبرداران را اعلام کردند.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7613/3/575400/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها