چگونه پی دی اف را ویرایش کنیم


امروزه بسیاری از اسناد و متون درسی به‌صورت پی دی اف در دسترس شما قرار دارد و گاه برای ویرایش و افزودن یا کم کردن جملاتی به متن این پی دی اف‌ها، دچار مشکلاتی جدی می‌شوید؛ درحالی که یک راهکار ساده برای حل این مشکل وجود دارد و آن هم استفاده از نرم افزارها و اپلیکیشن‌هایی است که برای همین منظور طراحی شده‌اند. به‌عنوان مثال Master PDF نرم افزاری ویژه و قدرتمند برای ویرایش و مدیریت فایل‌های PDF و XPS است.
این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل‌های PDF به فرمت‌های تصویری JPG, TIFF, PNG, or BMP را داراست پس بنابراین می‌توانید فایل‌های پی دی اف خود را به‌صورت تصویر آرشیو کنید. همچنین این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل‌های XPS به PDF را نیز در اختیار شما قرار می‌دهد.
گفتنی است که این نرم افزار از حالت رمزنگاری 128 بیتی استفاده کرده و فایل‌های شما را در حین انتقال به صحیح‌ترین و سالم‌ترین حالت ممکن تبدیل و ویرایش می‌کند.شما می‌توانید مواردی از جمله متون دلخواه، باکس، فیلد‌های ورود اطلاعات و ... را به فایل‌های پی دی اف اضافه کنید.
همچنین برای کلیک یا کپی کردن و سایر مواردی که کاربران نیاز به انجام آن دارند نیز می‌توانید با کمک این نرم افزار مدیریتی مناسب داشته باشید.
شما می‌توانید به فایل‌های پی دی اف مواردی مختلف از جمله لوگو، مهر و نوشته را اضافه کنید تا کپی رایت فایل‌های اختصاصی‌تان رعایت شود.
همچنین قابلیت‌های دیگری از جمله بسته‌بندی و ابزارهایی مانند بولد کردن و… نیز از ویژگی‌های این نرم افزار محسوب می‌شود. از ویژگی‌های Master PDF Editor می‌توان به قابلیت مشاهده فایل‌های XPS اشاره کرد. این نرم افزار همچنین قابلیت تقسیم و ادغام فایل‌های پی دی اف و نیز اضافه کردن متون دلخواه به حاشیه و متن PDF و ایجاد بوکمارک‌های PDF را دارد.اگر شما هم علاقه مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را از وب سایت P30world.com به‌صورت رایگان بارگذاری کنید.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7613/13/575446/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها