اخبــــار



ضرورت قرنطینه پرسپولیس با دستور وزیر بهداشت

سعید نمکی، وزیر بهداشت در نامه‌ای آنی به علیرضا رئیسی معاون بهداشت، بر ضرورت قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوط به پرسپولیس پس از بازگشت از هند تأکید کرد. در این نامه آمده است: «از قرار معلوم پرسپولیس پس از بازگشت از کشور هند در مسابقات داخلی فوتبال شرکت خواهند کرد؛ لذا ضروری است با توجه به شیوع ویروس جهش‌یافته هندی و آمار بالای ابتلا و مرگ و میر در کشور مذکور، همه افراد این تیم و همراهان آن به محض بازگشت تحت قرنطینه کامل و انجام تست‌های مربوطه قرار گیرند.» غلامرضا نوروزی رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی در این باره به فارس گفت: «نظر ستاد مقابله با کرونا این است که تمامی تیم پرسپولیس برای قرنطینه به کمپ خود برود. همچنین قرار است از ورزشکاران تست گرفته شود که در صورت نمونه مثبت قرنطینه جداگانه لحاظ خواهد شد. البته من با سمیعی مدیرعامل پرسپولیس صحبت کردم و او پیگیر موضوع است. با توجه به اینکه بازیکنان هر روز تست می‌دهند، نمونه آنها هم منفی بوده و با توجه به اینکه با پرواز چارتر به ایران می‌آیند این موضوع مطرح شده که آنها روال عادی خود را طی کنند.» سهیل مهدی رئیس کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ هم در این باره به ایسنا گفت: «هر تصمیمی از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا و نیز وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ابلاغ شود در فوتبال و باشگاه پرسپولیس اجرایی می‌شود و سازمان لیگ نیز بر اساس تصمیمات اتخاذ شده نسبت به برنامه‌ریزی مسابقات مبادرت خواهد کرد.» با توجه به صحبت‌های نمکی، این احتمال وجود دارد که پرسپولیسی‌ها در بازگشت از هندوستان ۱۴ روز به قرنطینه بروند که در آن صورت به‌صورت خودکار بازی‌های این تیم مقابل سپاهان و استقلال لغو خواهد شد.

داوودی قهرمان وزنه برداری آسیا شد

در آخرین روز مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی آسیا به میزبانی تاشکند، رقابت 5 وزنه‌بردار گروه A دسته 109+ کیلوگرم مردان برگزار ‌شد و علی داوودی در حرکت یکضرب دسته 109+ کیلوگرم با ثبت رکورد 196 کیلوگرم به مدال طلا دست یافت. داوودی در حرکت اول دوضرب ۲۳۳ کیلوگرم و در حرکت دوم وزنه ۲۳۹ کیلوگرم را بالای سر برد ولی در حرکت سوم وزنه 245 کیلوگرمی را نتوانست بالای سر ببرد. با این حال 3 مدال طلای یک ضرب، دو ضرب و مجموع را کسب کرد تا یکی از شانس های کسب مدال ایران در المپیک توکیو هم باشد.

2 عضو کادر فنی فولاد به کرونا مبتلا شدند

طبق اعلام کمیته پزشکی ای‌اف‌سی در خصوص آزمایش روز شنبه، تست کرونای علی بداوی و مسعود عالیپور دو مربی تیم فولاد نیز مثبت اعلام شد. پیش از این صالح حردانی و یکی از اعضای تدارکات تیم فولاد به ویروس کرونا مبتلا شدند.

طارمی بهترین لژیونر برتر هفته آسیا شد

در پایان نظرسنجی انتخاب بهترین لژیونر هفته فوتبال آسیا از سوی سایت AFC مهدی طارمی با درخشش در دیدار مقابل ناسیونال و گلزنی برای پورتو با کسب 87.48 درصد آرا توانست بیشترین رأی را در این نظرسنجی به‌دست آورد و بهترین لژیونر هفته نام گرفت.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7613/14/575457/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها