پایان خوش سرقت خودرو با کودک 3 ساله



گروه حوادث/   مرد سارق وقتی متوجه شد داخل خودرویی که سرقت کرده یک کودک 3 ساله خوابیده از ترس کودک را در بیابان و خودرو را در جاده رها کرد و گریخت.
سردار محمدکاظم تقوی، فرمانده انتظامی خراسان رضوی صبح دیروز در تشریح این خبر گفت: ساعت ۴ و ۳۵ دقیقه بامداد دوشنبه گزارش سرقت خودروی سواری پژو ۲۰۶ سفید رنگ در بلوار شهید فکوری مشهد به فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام شد از آنجا که صاحب خودرو اعلام کرده بود کودک 3 ساله‌اش داخل خودروی سرقتی بوده حساسیت موضوع بیشتر شد و بلافاصله مأموران کلانتری شهرک ناجا برای نجات جان کودک و یافتن خودرو وارد عمل شدند.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: بررسی‌های پلیسی حاکی از آن بود که مالک خودرو برای خرید دارو به داروخانه شبانه‌روزی مراجعه کرده بود و در این لحظه سارق خیابانی از فرصت استفاده کرده و خودرو را همراه با کودک به سرقت برده است. بدین‌ترتیب با توجه به حساسیت موضوع طرح عملیاتی ضربتی در دستور کار مرکز فرماندهی و کنترل پلیس، پلیس آگاهی، پلیس امنیت عمومی، پلیس فتا و فرماندهی انتظامی مشهد قرار گرفت.  پلیس با اقدام‌های اطلاعاتی گسترده و ردزنی‌های علمی، جست‌وجوهای خود را برای نجات جان این پسربچه سه ساله آغاز کرد و تمامی محورهای خروجی شهر مشهد تحت کنترل دقیق  قرار گرفت.
سارق خیابانی که حضور پلیس را در یک قدمی خود احساس می‌کرد و دچار ترس و وحشت شده بود، کودک سه ساله را در مسیر مشهد - نیشابور کنار تپه‌ای رها کرد و پس از طی مسافتی خودرو را نیز کنار جاده رها ساخت و متواری شد؛ این در حالی بود که پلیس، خودرو سرقتی را ردزنی و مأموران انتظامی برای توقیف خودرو در مسیر بودند.
با اقدام به‌موقع، سرعت عمل و هماهنگی پلیس‌های تخصصی خراسان رضوی و فرماندهی انتظامی مشهد، کودک سه ساله سالم و سلامت به آغوش خانواده‌اش بازگشت و خودروی مسروقه کشف شد.
تقوی با اشاره به این مطلب که پلیس با توجه به سرنخ‌های به دست آمده، عملیات دستگیری متهم فراری را در دستور کار خود قرار داده است، از شهروندان خواست به توصیه‌های پلیسی برای پیشگیری از سرقت‌ها به‌خصوص رعایت ملاحظات لازم در تنها نگذاشتن کودکان داخل خودرو، دقت و مراقبت بیشتری داشته باشند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7614/12/575544/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها