اخبار



2500 کیلو گردوی خارجی در انبار راه آهن

گروه حوادث/ فرمانده پلیس راه‌آهن پلیس پیشگیری ناجا از کشف و توقیف گردوهای قاچاق به ارزش ۲.۵ میلیارد ریال در انبار توشه ایستگاه راه‌آهن تهران خبر داد.
 سردار حشمت‌الله ملکی در این باره گفت: به منظور تشدید اقدامات کنترلی و مبارزه با قاچاق کالا و ارز از طریق شبکه ریلی، مأموران پلیس راه‌آهن تهران به ۱۰۰ گونی بار گردوی ارسالی از اهواز به انبار توشه راه‌آهن تهران مشکوک شدند. فرمانده پلیس راه‌آهن پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه وزن گونی‌ها ۲۵۰۰ کیلو بود، ادامه داد: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد کالای مکشوفه خارجی و فاقد هر گونه مدارک گمرکی است که با تلاش همکاران، صاحب اموال شناسایی و همراه بار تحویل مقام قضایی و سازمان اموال تملیکی شد.

کشف جسد در سد لتیان

گروه حوادث/  امدادگران آتش‌نشانی لواسان جسد مردی جوان را در آب‌های سد لتیان پیدا کردند.
سید‌جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در این باره اظهار کرد: ساعت ١١:١۵ دقیقه روز یکشنبه پنجم اردیبهشت ماه، در پی تماس همکاران آتش‌نشانی شهر لواسان از کشف جسد مردی جوان روی آب‌های سد لتیان باخبر شده و گروه نجات ویژه و غواصی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با امکانات کامل به محل اعزام شدند. با حضور آتش‌نشانی تهران هر دو گروه آتش‌نشانان تهران و لواسان آن منطقه را جست‌و‌جو کردند و پس از مدتی تلاش جسد مرد ٢٨ ساله‌ای را از عمق آب خارج کردند. وی افزود: از فوت این مرد ٢٨ ساله ساعت‌ها گذشته بود، حتی شاید این اتفاق مربوط به یک یا دو روز قبل بود که البته باید علت حادثه بررسی شود.

دستگیری قاتل مادرزن

گروه حوادث/ داماد فراری که 6 ماه قبل مادرزنش را در شهرک معلم کرمان کشته بود با ردیابی‌های پلیسی دستگیر شد.
سرهنگ «پرویز نظری» رئیس پلیس آگاهی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: مهر سال گذشته همزمان با قتل زنی 65 ساله در شهرک معلم به دست دامادش رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی کرمان قرار گرفت. کارآگاهان از همان ابتدا تحقیقات گسترده خود را برای شناسایی محل اختفا و دستگیری قاتل آغاز کردند تا اینکه دریافتند این فرد از استان خارج و به یکی از شهرهای جنوبی متواری شده است. تحقیقات کارآگاهان ادامه داشت تا اینکه مخفیگاه قاتل فراری پس از گذشت 6 ماه از وقوع جنایت با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در یکی از شهرهای استان کرمان شناسایی شد.
رئیس پلیس آگاهی استان افزود: کارآگاهان پس از هماهنگی با مقام قضایی و همکاران خود در کرمان عازم این استان شده و در عملیاتی غافلگیرانه متهم به قتل را در مخفیگاهش دستگیر کردند.  
 این فرد با وجود انکارهای اولیه درنهایت به ارتکاب قتل مادر همسرش اعتراف و انگیزه‌اش را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

انفجار گاز خانه را تخریب کرد

گروه حوادث/ نشت گاز از آبگرمکن، خانه‌ای را در شهرک ولیعصر منفجر کرد و منجر به مصدوم شدن 3 کودک و سوختگی مردی میانسال شد.
سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی‌ شهرداری تهران در تشریح این خبر گفت: ساعت ۱۲:۵۰ دوشنبه خبر انفجار یک خانه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه واقع در شهرک ولیعصر، خیابان طالقانی اعزام کرد. با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که بر اثر نشت گاز از آبگرمکن انفجار در خانه مسکونی یک طبقه قدیمی حدود ۶۰ متری رخ داده و شدت آن به حدی بوده که شیشه‌های ساختمان و بخش‌هایی از در و دیوار به طور کامل
تخریب شده است.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی‌ شهرداری تهران با بیان اینکه در پی این حادثه مردی حدوداً ۴۵ ساله که پدر خانواده بود دچار سوختگی و آسیب دیدگی شدید شده بود، گفت: همچنین در این حادثه پسربچه‌ای دو ساله و دو دختربچه سه و ۱۰ساله نیز دچار مصدومیت شدند که عوامل اورژانس این افراد را به بیمارستان منتقل کردند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7614/12/575547/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها