دیگه چه خبر





تکذیب ادعای بازرسی از دفاتر مقام‌های دولتی

   خبر اول اینکه، شایعات منتشر شده درخصوص بازرسی از دفاتر مقام‌های دولتی به‌دلیل سرقت فایل صوتی مصاحبه وزیر امور خارجه تکذیب شد. یک مقام آگاه در دفتر سخنگوی دولت شایعات منتشر شده در فضای مجازی درخصوص بازرسی از دفاتر مقام‌های دولتی را به‌دلیل سرقت فایل صوتی مصاحبه وزیر امور خارجه کاملاً کذب و بی‌اساس دانست و تأکید کرد: این شایعات کذب در ادامه عملیات روانی گسترده رسانه‌های معاند پیرامون سرقت گفت‌وگوهای پروژه تاریخ شفاهی دولت است و هدفی جز تشویش مردم و اختلاف افکنی میان مسئولان نظام ندارد.به گزارش «ایران» وی تصریح کرد: با دستور ریاست محترم جمهور مسئولیت پیگیری این پرونده با وزارت اطلاعات است و بدیهی است هرگونه اطلاع‌رسانی در این زمینه با شفافیت تمام صورت خواهد گرفت.

استقبال عمران خان از مواضع عربستان درباره ایران

  خبر دیگر اینکه،  نخست‌وزیر پاکستان در پیامی توئیتری از اظهارات اخیر ولیعهد عربستان سعودی درباره «روابط خوب» با ایران استقبال کرد.به گزارش ایسنا، عمران خان در پیامی توئیتری گفت: ما از پیش قدم شدن عربستان سعودی برای صلح با ایران استقبال می‌کنیم. ایران همسایه ما است و عربستان دوست نزدیک ما. این اقدام صلح جویانه موجب تقویت امت اسلامی خواهد شد. بر اساس این گزارش، اظهارات نخست‌وزیر پاکستان در پی این مطرح می‌شود که ولیعهد عربستان روز سه‌شنبه در گفت‌و‌گویی اظهار کرد کشورش خواهان روابط خوب با ایران است.

بازداشت 10 تکفیری در استان کرمان

  شنیدیم که، دادستان مرکز استان کرمان گفت: ۱۰ نفر از عناصر تکفیری و ضدانقلاب با رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در کرمان بازداشت شدند. به‌گزارش تسنیم دادخدا سالاری اظهار داشت: 15 قبضه سلاح جنگی نیز با تلاش اداره‌کل اطلاعات استان کرمان در سال گذشته کشف شده است که این سلاح‌ها مربوط به عناصر تکفیری و ضدانقلاب و عاملان جرایم سازمان‌یافته بوده است. وی با اشاره به جزئیات بیشتر این پرونده‌ها گفت: عناصر تکفیری دستگیرشده قصد اقداماتی از جمله ترور، اقدامات ایذایی، ایجاد ناامنی و تحرکات و اقدامات خشن نظامی به‌قصد ناامن جلوه دادن کشور و القای ناامنی در ایران را داشتند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان(عج) شناسایی شدند.وی افزود: تعدادی از این عناصر تکفیری از خارج کشور به‌قصد ایجاد ناامنی وارد استان شدند و تعدادی نیز در داخل کشور تحت هدایت و آموزش اقدامات خرابکارانه از خارج از کشور قرار داشتند.

نادران: تغییرات بودجه
با هماهنگی شورای نگهبان بوده است

  دست آخر اینکه،   رئیس کمیسیون تلفیق مجلس گفت: بودجه دستکاری نشده است. به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما، الیاس نادران افزود:​ همه تغییرات اعمال شده بر بودجه، با هماهنگی شورای نگهبان انجام گرفته است. او ادامه داد: شورای نگهبان روی برخی اعداد و ارقام و جداول نظر داشتند که نظرات آنها در کمیسیون تلفیق و هم در صحن علنی مجلس باید مورد اعمال نظر قرار می‌گرفت.نادران تصریح کرد: متأسفانه در روزهای اخیر در فضای مجازی بی‌اخلاقی‌هایی صورت گرفت مبنی بر اینکه مجلس مصوبه‌ای داشته و کمیسیون تلفیق، مصوبه مجلس را تغییر داده است.به اطلاع مردم شریف ایران می‌رسانم که آنچه در فضای مجازی پخش شده کذب محض است اطمینان می‌دهم آن چه انجام می‌شود در چارچوب اختیارات قانونی بوده است.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7617/3/575840/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها