انتخاب آلومینیوم المهدی به عنوان واحد نمونه



شرکت آلومینیوم المهدی به‌عنوان واحد نمونه سال ۱۳۹۹ استان هرمزگان انتخاب شد.
در آیین برگزاری سی‌ و دومین جشنواره قدردانی از کارگران، گروه کار و واحد نمونه هرمزگان به‌عنوان واحد نمونه معرفی واز آنان قدردانی شد.
معاون سیاسی، امنیتی و انتظامی استانداری هرمزگان در این مراسم گفت: راز آفرینش و رشد انسان در گرو کار و تلاش است و جامعه‌ای که افراد آن مشغول به‌کار باشند، کمتر دچار آسیب‌های اجتماعی می‌شوند.
رئوفی با اشاره به اینکه هرمزگان در مسیر رشد و توسعه در بخش‌های مختلف اقتصادی است، افزود: بر این اساس هر ساله بر جمعیت کارگری استان افزوده می‌شود که باید برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی  برنامه‌ریزی کرد.
در این مراسم هادی ابراهیمی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان نیز گفت: هر ساله به منظور ترویج و تقویت فرهنگ کار و تلاش، در سه مرحله مقدماتی در سطح کارگاهی و کارخانه، نیمه نهایی در سطح استانی و مرحله نهایی در سطح ملی، تجلیل از کارگران و گروه کار و واحد نمونه صورت می‌پذیرد و برگزیدگان طی مراسمی تحت عنوان جشنواره امتنان در استان ها و در سطح کشور، تجلیل می‌شوند.
تعداد 945 نفر در قالب کارگر و گروه کار و واحد نمونه در سامانه ثبت‌ نام کرده اند که پس از داوری، کارگران و گروه های کار و واحد نمونه استانی انتخاب و معرفی شدند. شرکت آلومینیوم المهدی با مدیرعاملی «حمید مهتدی»، با افزایش و ثبات در اشتغال و تولید طی سال‌های اخیر، افزایش صادرات، ارتقای تسهیلات رفاهی کارگران، توجه ویژه به امر آموزش، توجه به مبحث تحقیق و توسعه و دارا بودن واحد R&D ، اجرای دستورالعمل‌های حفاظت فنی و بهداشت کار و ایفای نقش مسئولیت‌پذیری اجتماعی، به‌عنوان واحد نمونه معرفی و از مدیرعامل این شرکت قدردانی شد.
مدیرعامل المهدی در این خصوص گفت: در سال 99 با تلاش و همت همه کارکنان این مجموعه توانستیم رقم تولید این شرکت را به 163 هزار تن برسانیم که این افزایش تولید، رشد 88 درصدی را به همراه داشت و رهبر معظم انقلاب در پیام نوروزی خود به این موضوع اشاره فرمودند.
مهتدی افزود: چند سال پیش و در برهه زمانی خاصی شاهد مشکلات بسیاری در حوزه تولیدات شرکت، امنیت شغلی کارکنان و اخراج کارگران و... بودیم که موجب دغدغه فکری کارکنان و همه مسئولان شده بود که این امر با سپردن مدیریت این مجموعه تولیدی به گروه مپنا و مدیران ارزشی شاهد رفع شدن مشکلات، توسعه و رونق بیش از پیش این مجموعه در استان و حتی در سطح کشوری شدیم.
وی گفت: عمل به این امر خطیر جز با روحیه جهادی و اراده قوی امکان پذیر نبوده و خوشبختانه همه کارکنان این مجموعه تولیدی مهم از این شاخص‌ها برخوردار هستند.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7617/10/575873/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها