رهایی کودک از چنگ گروگانگیران




گروه حوادث: مردان تبهکار که به خاطر اختلاف مالی با پدر خانواده پسر 10 ساله او را ربوده بودند وقتی پلیس را در یک قدمی خود دیدند کودک را رها کرده و گریختند.
به‌گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، این پسر بچه 10 ساله روز اول اردیبهشت از سوی آدم ربایان در یکی از روستاهای گنبد کاووس ربوده شده بود که پس از 9 روز با تلاش مأموران پلیس آگاهی و امنیت عمومی این شهر از دست گروگانگیران نجات یافت.
 سرهنگ علیرضا نصیری رضی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گلستان که خبر این آدم ربایی را اعلام کرده در تشریح ماجرا گفت: اول اردیبهشت امسال به‌دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر آدم ربایی در یکی از روستاهای گنبدکاووس، بلافاصله مأموران انتظامی شهرستان به محل اعزام شدند. در نخستین بررسی‌ها با حضور مأموران پلیس در محل مشخص شد، پسربچه‌ ۱۰ ساله در کوچه مشغول بازی بوده که توسط سرنشینان یک دستگاه پراید ربوده شده است. پس از یکسری اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، متهمان با شاکی اختلافات مالی داشتند. بنابراین برای وصول پول خود اقدام به ربودن فرزندش کردند اما شاکی این مطلب را در ابتدا به مأموران اعلام نکرده بود. مأموران در ادامه به سرنخ‌هایی از مخفیگاه متهمان رسیدند و سرانجام با اشراف اطلاعاتی شامگاه چهارشنبه پسربچه در شرق کشور از چنگ متهمان رها شد.
سردار محمدسعید فاضل‌دادگر، فرمانده انتظامی گلستان در تشریح این خبر گفت:‌ در این عملیات هدفمند پس از یک تعقیب و گریز پلیسی، متهمان که عرصه را بر خود تنگ دیدند گروگان را آزاد و با استفاده از شرایط جغرافیایی منطقه اقدام به فرار کردند که تلاش برای دستگیری متهمان ادامه دارد.
سردار دادگر افزود: پسربچه ۱۰ ساله پس از نجات ازچنگ گروگانگیران به خانواده‌اش تحویل شد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7617/12/575889/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها