انتخاب شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی بدون دبیر


گروه فرهنگی/ معاون امور هنری وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس شورای سیاستگذاری سی و هفتمین جشنواره موسیقی فجر، دراحکامی مجید کیانی، داوود گنجه‌ای، حسن ریاحی، شاهین فرهت، احمد صدری و محمد اللهیاری (مدیرکل دفتر موسیقی) را به‌عنوان اعضای شورای سیاستگذاری این دوره ازجشنواره موسیقی فجر منصوب کرد. این انتخاب درحالی است که هنوز دبیر این رویداد مهم موسیقی مشخص نشده است و از وظایف این شورا انتخاب دبیر جشنواره است. در شورای قبلی هم  مجید کیانی، حسن ریاحی و شاهین فرهت حضور داشتند.
شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر سال گذشته با برگزاری جلسات مختلف از سوی شورای ارزیابی سی و پنجمین جشنواره موسیقی فجر پیشنهاد شد، شورایی که به منظور بررسی و تصویب راهبردها و برنامه‌های اجرایی و هنری کلی جشنواره، ارکان جشنواره را ارائه خواهد کرد. این پیشنهاد پس از دو دوره برگزاری جشنواره موسیقی فجر براساس  آیین‌نامه، اصلاح و از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ابلاغ شد.
براین اساس شورای سیاستگذاری جشنواره موسیقی فجر علاوه‌ بر بررسی و تصویب راهبردها، تعیین رویکردهای کلان، تصویب کلیات فراخوان، انتخاب دبیر جشنواره را هم برعهده دارد و متشکل از چهار هنرمند موسیقی، دبیر جشنواره، مدیرکل دفتر موسیقی و معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.  ‌

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7623/15/576523/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها