اخبار



سگ مصدوم با پای خود  به اورژانس رفت

گروه حوادث / یک قلاده سگ مجروح که در اقدامی عجیب برای مداوای خود به یک پایگاه اورژانس جاده‌ای پناه برده بود از سوی امدادگران درمان شد. به‌ گزارش خبرگزاری صدا‌ وسیما، غروب شنبه 18 اردیبهشت در حالی که امدادگران پایگاه اورژانس جاده‌ای شهر «باشت » در کهگیلویه و بویراحمد، سر شیفت حاضر بودند ناگهان متوجه یک قلاده سگ شدند که لنگ لنگان به آنها نزدیک می‌شد. سیدمحمد تقی‌پور، تکنیسین اورژانس، درباره جزئیات این ماجرای عجیب گفت: نزدیک اذان مغرب در پایگاه جاده‌ای اورژانس دوراهی باشت با همکارم شیفت بودیم که یک سگ وارد محوطه پایگاه اورژانس شد و مقابل ما روی زمین دراز کشید، بعد دست خود را بالا آورد که پس از بررسی وضعیتش متوجه شدیم دست سگ شکسته و خونریزی دارد؛  بلافاصله وسایل امدادی را از جمله سرم  از داخل آمبولانس در آوردیم و با شست‌ و‌ شوی دست سگ اقدام به مداوا و پانسمانش کردیم، سپس می‌خواستیم سگ را به بیرون از پایگاه ببریم که هر کاری کردیم بیرون نرفت و مدام دنبال من می‌آمد، تا اینکه مقداری نان و آب به سگ دادیم و بعد بیرون رفت و پشت پایگاه دراز کشید.
تکنیسین اورژانس شهر باشت افزود: برای ما عجیب بود که این سگ چطور به اورژانس پناه آورده و هنگام انجام اقدامات درمانی هم آرام و بی‌حرکت نشست.

پایان 8 سال زندگی مخفیانه  زن کلاهبردار

گروه حوادث /زن جوان که با راه‌اندازی تعاونی مسکن از استادان و نخبگان دانشگاه 13 میلیارد تومان کلاهبرداری کرده و 8 سال فراری بود سرانجام دستگیر شد.
سرهنگ «جلیل موقوفه‌ای»، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: چندی پیش گزارش قضایی مبنی بر بازداشت یک زن کلاهبردار به قرارگاه جلب محکومان متواری پلیس پیشگیری تهران بزرگ ارسال شد و شناسایی مخفیگاه متهم و دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت. بررسی‌های اولیه نشان از آن داشت، این متهم در سال ۹۳ با ثبت یک تعاونی مسکن در یکی از دانشگاه‌های معتبر کشور، از ۱۱۸ نفر از استادان و نخبگان این دانشگاه مبلغ ۱۳۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده و متواری شده و از اجرای تعهدات خود مبنی بر تحویل واحد‌های مسکونی امتناع کرده است.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ بیان کرد: با توجه به اینکه از این کلاهبرداری هشت سال سپری می‌شد، پیدا کردن این فرد کمی سخت بود، اما مأموران قرارگاه جلب محکومان پلیس پیشگیری تهران بزرگ موفق به شناسایی مخفیگاه وی در شمال تهران و بازداشت این خانم ۴۰ ساله شدند. به گفته سرهنگ موقوفه‌ای، در نهایت متهم برای سیر مراحل قضایی در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7624/12/576618/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها