پیام سید حسن خمینی به اسماعیل هنیه



حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن خمینی در پیامی به اسماعیل هنیه، رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس، تأکید کرد: «اینجانب وظیفه خود می‌دانم خود را در آلام و مصایب ملت قهرمان فلسطین شریک بدانم و از خدای متعال عاجزانه بخواهم تا شرایطی فراهم آورد که در کنار شما به ستیز با سردمداران کفر و نفاق مشغول شوم. یا لیتنا کنا معکم!»
به گزارش جماران، در متن پیام حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی آمده است: جنایات رژیم صهیونیستی در حق زنان و کودکان  ملت قهرمان فلسطین، در سرزمین‌های اشغالی دل هر آزاده‌ای را به درد می‌آورد. شهادت برادران و خواهران ما توسط دژخیمان اشغالگر، بی تردید خون ملت‌های مسلمانان و آزادیخواهان را به جوش آورده و عزم آنها را با همت شما همراه می‌کند. اینجانب وظیفه خود می‌دانم ضمن یادآوری اهتمام ویژه امام خمینی (ره) نسبت به قدس شریف و با ابراز احترام ویژه خود نسبت به برادران و خواهران مجاهد در فلسطین اشغالی، خود را در آلام و مصایب ملت قهرمان فلسطین شریک بدانم و از خدای متعال عاجزانه بخواهم تا شرایطی فراهم آورد که در کنار شما به ستیز با سردمداران کفر و نفاق مشغول شوم. یا لیتنا کنا معکم!
در ادامه این پیام تأکید شده:‌ امروز بیش از هر زمان دیگر ملت‌های مسلمان به وجود فرزندانی چون شما افتخار می‌کنند و از سران خائن کشور‌های عربی که داعیه مسلمانی دارند و شریک جنایت صهیونیست‌ها هستند، ابراز انزجار می‌کنند. ما با ابراز تعظیم در برابر فداکاری‌های زنان و مردان و کودکان فلسطین و ایمانی راسخ به وعده الهی، صبح آزادی را انتظار می‌کشیم.«الیس الصبح بقریب.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7627/3/576865/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها