نسخه صوتی و چاپی «روزی روزگاری در هالیوود» در راه است



گروه فرهنگی/ حدود دو سال بعد از اکران فیلم سینمایی تحسین‌شده «روزی روز گاری در هالیوود»، بزودی نسخه صوتی آن در قالب کتاب عرضه می‌شود.
آن‌طور که در خبرها آمده، گویندگی کتاب صوتی این فیلم را «جنیفر جیسن لی»، بازیگر نامزد اسکار برعهده داشته است. این فیلم که نهمین ساخته بلند تارانتینو است، سال 2019 اکران شد و در زمان خود تحسین منتقدان و واکنش‌های مثبت آنان را به دنبال داشت؛ تا آنجا که همان سال نامزد دریافت 10 جایزه اسکار هم شد و البته چند جایزه هم در کارنامه‌اش ثبت شد.
 البته این انتشار تنها در قالب کتاب صوتی نخواهد بود، خبر خوب اینکه نسخه چاپی رمان هم طی ماه‌های آینده و در تابستان عرضه می‌شود. این خبر تنها بازارهای جهانی نشر را شامل می‌شود حالا باید ببینیم ترجمه حداقل نسخه چاپی آن کی به کتابفروشی‌های خودمان راه پیدا می‌کند. این خبر از طریق حساب توئیتر فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» منتشرشده که در آن آمده: «کتاب صوتی این اثر با اجرای جنیفر جیسن لی از روز ۲۹ ژوئن برای فروش قرار داده می‌شود.»
داستان «روزی روزگاری در هالیوود» در سال ۱۹۶۹ و شهر لس‌آنجلس رخ می‌دهد و ماجرای یک بازیگر تلویزیونی به نام «ریک دالتون» را دنبال می‌کند که به همراه بدلکار خود، «کلیف بوث» در جست‌وجوی راهی برای موفقیت در هالیوود هستند. با گذشت مدتی، کلیف و ریک هرکدام سر پروژه‌ای می‌روند. کلیف به عنوان بدلکار وارد سریال زنبور سبز شده و ریک نیز نقش منفی سریال لنسر را ایفا می‌کند. در این میان، شارون تیت به همراه همسرش رومن پولانسکی خانه‌ای در نزدیکی محل زندگی ریک و کلیف می‌خرند و ریک امیدوار می‌شود که شاید به لطف همسایگی پولانسکی بتواند دوباره به روزهای اوج بازگردد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7629/19/577058/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها