صاعقه 4 جوان را به کام مرگ فرستاد




گروه حوادث / اصابت صاعقه در سه روستای کشور جان چهار نفر را گرفت.
در نخستین حادثه 2 نوجوان 15 ساله ساکن روستای «پیچ بن» که در حوالی روستا در حال تردد با موتورسیکلت بودند بر اثر اصابت صاعقه جان باختند.
سرهنگ «بیژن خدایی»، فرمانده انتظامی شهرستان قزوین گفت: این دو نوجوان در روستای «پیچ بن» الموت شرقی هنگام بارندگی و رعد و برق در حرکت بودند که صاعقه به آنها زد و هر دو فوت کردند.
مرگ جوان شازندی
در حادثه‌ای دیگر نیز که در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شازند رخ داد جوان 24 ساله‌ای که مشغول آبیاری زمین کشاورزی بود، بر اثر صاعقه جان خود را از دست داد.
سرهنگ «عبدالرضا جودکی» در تشریح جزئیات این حادثه اظهار داشت: در ساعت 14 روز یکشنبه، گزارشی از برخورد صاعقه به فردی در یکی از روستاهای اطراف شهرستان شازند، به مرکز فوریت‌های پلیس 110 اعلام و مشخص شد جوانی 24 ساله به همراه پدرش درحال آبیاری زمین کشاورزی بوده که بر اثر برخورد صاعقه جان خود را از دست داده است.
حادثه در «تیران وکرون»
سرهنگ «یوسف بهرام پور»، فرمانده انتظامی «تیران وکرون» نیز از برخورد صاعقه با ۲ نفر در این شهرستان و فوت یکی از آنها خبر داد و گفت: یکشنبه شب ۲ نفر هنگام بارش باران زیر یک درخت بودند که صاعقه با آنها برخورد کرد. در اثر این حادثه یکی از آنها در محل فوت و دیگری نیز مصدوم و برای اقدامات درمانی به بیمارستان انتقال داده شد.
سرهنگ بهرام‌پور ضمن ابزار تأسف از وقوع این حادثه دلخراش به شهروندان توصیه کرد: هنگام بارش باران زیر درخت و در فضای باز نباشید که احتمال برخورد صاعقه در این مکان‌ها وجود دارد.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7636/12/577896/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها