به راحتی فیلم های خود را تدوین کنید


احتمالاً برای شما هم پیش آمده که از رنگ و کیفیت فیلم‌های خانوادگی خود راضی نیستید و دنبال راهی می‌گردید که آن را تغییر دهید.
نرم افزار BlackMagic Design Davinci Resolve را شاید بتوان قویترین نرم افزار تصحیح رنگ و تدوین دانست. این نرم افزار قابلیت تدوین، صداگذاری، تصحیح رنگ و در نهایت خروجی گرفتن از یک فیلم خانوادگی یا حتی سینمایی در کلاس فیلم‌های هالیوودی را یکجا در اختیار شما قرار می‌دهد. قابلیت‌های این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد یک پروژه فیلم خانگی تا یک پروژه عظیم سینمایی را با این نرم افزار تدوین مدیریت کنید. قابلیت‌ها، آسانی کار و در نهایت خروجی باکیفیت باعث شده تا امروز بسیاری از فیلم‌های هالیوودی روی این نرم افزار حرفه‌ای حساب ویژه‌ای باز کنند.
بخش تدوین این نرم افزار با تایم لاین پیشرفته‌ای که در اختیارتان قرار می‌دهد چیزی کمتر از نرم افزارهایی نظیر EDIUS نیست. قابلیت چند خطی بودن لاین تصویر و صدا همچنین افکت‌های بی‌نظیر تصویری و قابلیت‌های نقظه‌گذاری و پرش و بازگشت‌های کاربردی، از جمله امکانات آن به شمار می‌رود؛ بخش دیگر، تصحیح رنگ آن است. از آنجا که یک فیلم سینمایی به‌صورت پلان‌های جداگانه با شرایط نور و آب و هوای مختلف فیلمبرداری می‌شود و سپس در تدوین پشت سر هم چیده می‌شود ممکن است اختلاف رنگ باعث توجه بیننده شود و اختلاف رنگ و نور نمایانگر این جدایی باشد. بنابراین تدوینگر بعد از پروسه چینش راش‌ها کنار هم از روی استوری بورد، خروجی را به تصحیح کننده رنگ می‌دهد، اینجاست که این نرم افزار با قابلیت‌های بی‌نظیر داینامیک تصحیح رنگ به کمک تیم پشت صحنه می‌آید. با کمک اینچنین نرم افزارهایی می‌توان از هزینه‌ها کم کرد و براحتی هرچه تمام در بخش نهایی خروجی تصویر را متناسب با سایر پلان‌ها تصحیح کرد. اگر شما هم علاقه‌مندید این نرم افزار را در اختیار داشته باشید می‌توانید آن را به‌صورت رایگان از وب سایت.P30world.com بارگذاری کنید.



آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7638/13/578109/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها