گوش پاک کن روباتیک در بازار




صهبا ملک
خبرنگار
با شیوع کرونا رعایت بهداشت و توجه به سلامت بدن در جهان بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و تمیز کردن گوش‌ها نیز در این میان مستثنی نیست.
بیشتر مردم برای تمیز کردن گوش خود از گوش پاک کن‌های معمولی با سرهای پنبه‌ای استفاده می‌کنند که البته گاه نه تنها گوش را چندان تمیز نمی‌کند بلکه ممکن است استفاده نادرست از آن، سبب آسیب رساندن به گوش‌ها نیز بشود. حالا فعالان عرصه فناوری فکری به حال این موضوع کرده و یک بازوی روباتیک کوچک با نام Rebird N3 Proطراحی کرده‌اند که می‌توان با کمک آن، گوش ها را درحالی تمیز کرد که بخش‌های مختلف گوش را در تلفن همراه خود دید بنابراین هم گوش کاملاً تمیز می‌شود و هم کمترین آسیب متوجه گوش خواهد بود. Rebird N3 Pro مجهز به دوربین اچ دی 10میلیون پیکسلی است و یک لنز 3.7میلیمتری دارد. درواقع با قرار دادن این بازوی روباتیک بیسیم درون گوش، می‌توان تا عمیق‌ترین بخش‌های گوش را تمیز کرد بدون اینکه به آن آسیبی وارد شود. درعین حال می‌توان به‌صورت زنده فیلم تمیز کردن درون گوش را روی تلفن هوشمند مشاهده کرد. ازآنجا که این بازوی روباتیک به چراغ‌های ال ای دی داخلی مجهز است نور مورد نیاز برای دیدن سطح داخلی گوش وجود دارد.
این بازوی روباتیک در سه سایز کوچک، متوسط و بزرگ در آمازون به فروش می‌رسد. باتری 300میلی آمپری این وسیله برای یک ساعت کافی است و تخمین زده می‌شود باهربار شارژ این بازوی روباتیک، می‌توان تا یک ماه از آن استفاده کرد. برای شارژ هم تنها کافی است این وسیله را روی شارژر بیسیم و گرد آن قرار دهید. این وسیله همراه با یک پوشش مناسب برای لنز بازوی روباتیک، 8عدد گوش پاک کن استریلیزه و الکلی و همچنین 12 عدد سر مجزا برای بازوی روباتیک که در گوش قرار می‌گیرد و یک دستگاه کنترل دما، در سایت آمازون با بهای 139دلار به فروش می‌رسد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7638/13/578110/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها