ما هم شرایط الان را داشتیم ولی به‌جام جهانی رفتیم

مهدوی‌کیا: حضور آقا کریم در تیم ملی بهترین اتفاق ممکن بود


تیم ملی ایران از هفته دیگر بازی‌های خود را در ادامه رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی در بحرین برگزار خواهد کرد. مهدی مهدوی‌کیا، کاپیتان سابق تیم ملی با ابراز امیدواری برای موفقیت ‌ملی پوشان به سایت فدراسیون فوتبال گفت:«متأسفانه در بازی‌های قبلی 2 مسابقه را مقابل بحرین و عراق از دست دادیم. این نشانه ضعف تیم ملی ایران نبود و فکر می‌کنم شرایط روحی و روانی تیم استانداردهای لازم را نداشت. به گذشته هم نمی‌خواهم برگردم و همه ما می‌دانیم که چه پیش آمد و چه شد. الان هنوز چیزی تمام نشده و همه چیز دست خودمان است و از هر نظر برتر از حریفان هستیم. از همه مهم‌تر این است که ما ایرانیم. فوتبال فراز و نشیب دارد و همیشه شما روی دور بردن نیستید. در دوره خود ما هم یک بار در چنین شرایطی قرار گرفته بودیم و با اتحاد و همدلی توانستیم صعود کنیم و اتفاقاً در نهایت به جام جهانی رفتیم. الان هم من هیچ شکی به اراده و توان بالای تیم ملی و بچه‌ها ندارم. ما از عراق و بحرین با اختلاف بالاتر و برتر هستیم و به‌همین دلیل صعود دور از دسترس نیست.»
حضور کریم باقری در کنار تیم ملی در موقعیت کنونی هم اتفاق بزرگی بود که همبازی سابق او درباره‌اش حرف زد: «می‌توانم بگویم که بهترین اتفاق ممکن بود. از نظر فوتبالی باقری قطعاً یک پشتوانه بزرگ برای تیم‌ملی خواهد بود و او نیازی به تعریف هیچ کدام از ما ندارد. اسم و تجربه و سابقه آقا کریم یک وزنه است و خیلی امیدوارم که در این موقعیت سخت بتواند به تیم ملی کمک کند. او سال‌ها است در پرسپولیس بهترین عملکرد را داشته و فضای همدلی و رفاقت را در پرسپولیس ایجاد کرده است. او در موفقیت‌های‌ تیم قطعاً نقشی تأثیرگذار داشت. من از شنیدن این خبر واقعاً خوشحال شدم. با بودن آقای باقری از بابت مسائل روحی روانی تیم هم خیال ما تا حدود بسیار زیادی راحت می‌شود.»
کاپیتان سابق تیم‌ملی یادآور شد: باز هم می‌گویم الان وقت حمایت است. هر کسی با هر عقیده و فکری باید به تیم ملی نگاه مثبت داشته باشد. ان‌شاءالله با دعای مردم و انرژی مثبت آنها مثل همیشه، بازی به بازی را با موفقیت پشت سر می‌گذاریم. بازی در بحرین قطعاً سخت است. اما با مجموعه این شرایط من خودم فکر می‌کنم با درایت اسکوچیچ و همکارانش صعود می‌کنیم و تیم ملی بازی‌های خوبی انجام خواهد داد. چون آینده فوتبالی خیلی از بازیکنان هم به موفقیت در همین بازی‌ها گره خورده است.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7638/14/578121/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها