سخنگوی حزب کارگزاران:

برای حمایت از همتی منتظر تصمیم جبهه اصلاحات هستیم



حزب کارگزاران برخلاف خیلی از احزاب اصلاح‌طلب هنوز موضع خود را در مورد انتخابات ریاست جمهوری اعلام نکرده است. هرچند زمزمه‌هایی در مورد حمایت این حزب- در روزهای آینده- از عبدالناصر همتی شنیده می‌شود اما سخنگوی کارگزاران این موضوع را منوط به تصمیم جبهه اصلاحات می‌داند و البته قصد رسانه‌ای کردن پیشنهادهای مطرح شده از سوی حزب متبوع خود برای انتخابات پیش رو را هم ندارد.
حسین مرعشی، سخنگوی حزب کارگزاران ایران درخصوص آخرین موضع این حزب نسبت به انتخابات ریاست‌ جمهوری توضیح داد: حزب کارگزاران همواره اعلام کرده است که در چارچوب جبهه اصلاحات فعالیت می‌کند و هر اقدامی که داشته باشیم، درون این جبهه تصمیم‌گیری خواهد شد. او این را هم اضافه کرد که حزب کارگزاران پیشنهادهایی برای مسیر پیش‌ رو دارد که آنها را در زمان مناسب به جبهه اصلاحات تقدیم خواهیم کرد. اما اکنون از منظر عنصر زمانی امکان رسانه‌ای شدن آنها نیست.
مرعشی در رابطه با گمانه‌زنی‌ها درخصوص نزدیکی میان حزب متبوع خود با عبدالناصر همتی که از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، گفت: آقای همتی یکی از شخصیت‌های خوبی هست که در انتخابات حضور دارد اما ما منتظر تصمیم جبهه اصلاحات هستیم. در مجموع برای هر کنش و فعالیتی در انتخابات در حال بررسی شرایط هستیم و جمع‌بندی نهایی را سخنگوی جبهه اصلاحات اعلام خواهد کرد.
به گزارش جماران، عضو جبهه اصلاحات ایران در رابطه با فعالیت این جریان در انتخابات شوراهای شهر هم گفت: انتخابات شوراهای شهر طبق روال قبلی در جبهه اصلاحات ادامه دارد و در این زمینه در جلسات پیش‌ رو تصمیم‌گیری دقیق خواهد شد و حتماً جزئیات اقداماتی که در این عرصه به مرحله تصویب و اجرا برسد، توسط سخنگوی جبهه یا رئیس ستاد انتخاباتی جبهه اصلاحات اعلام خواهد شد. مجدداً تاکید دارم که جبهه اصلاحات ایران در این انتخابات با انسجام کامل حرکت خواهد کرد. مرعشی در رابطه با اظهار نظر یکی از اعضای این حزب مبنی بر حضور در انتخابات حتی در صورت رد صلاحیت همه کاندیداها، بیان داشت: ایشان نه سخنگوی کارگزاران است، نه سخنگوی جبهه اصلاحات، من مطلب ایشان را ندیدم اما اگر چنین حرفی را مطرح کرده‌ است، برداشت شخصی خودش است.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7642/3/578541/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها