دیگه چه خبر





واکنش وزارت اطلاعات به ادعاهای احمدی‌نژاد

   خبر اول اینکه،  روابط عمومی وزارت اطلاعات اعلام کرد که اظهارات محمود احمدی‌نژاد در روزهای اخیر غیرواقعی و در راستای تشویش اذهان عمومی است. به گزارش ایرنا، وزارت اطلاعات شامگاه دوشنبه با صدور اطلاعیه‌ای به اظهارات اخیر محمود احمدی‌نژاد واکنش نشان داد. در این اطلاعیه آمده است: با توجه به تعریضات صورت گرفته از سوی آقای احمدی‌نژاد نسبت به اقدام های وزارت اطلاعات به استحضار مردم شریف ایران می‌رساند: اظهارات مذکور غیرواقعی و در راستای تشویش اذهان عمومی می‌باشد و در شرایط کنونی براساس تأکیدات مقام معظم رهبری، تقویت امنیت و وحدت ملی و مشارکت حداکثری در انتخابات و عدم ایجاد زمینه سوء‌استفاده دشمنان، از ضروریات مسلم نظام می‌باشد لذا پاسخ مقتضی به ادعاهای مغایر با واقعیات امنیتی در زمان مناسب اعلام خواهد شد.

انتخابات سوریه را الگو قرار دهیم

  خبر دیگر اینکه، امام جمعه اصفهان گفت: مشارکت در انتخابات اقدامی ضروری و اجتماعی است. باید برگزاری انتخابات در سوریه را الگو قرار دهیم زیرا در این کشور مردم علی‌رغم تعدد مذاهب، حضور حداکثری در انتخابات را رقم زدند و بیش از ۹۵ درصد به بشار اسد رأی دادند. به گزارش جماران، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان افزود: این اقدام مردم سوریه مشت محکمی بر دهان کسانی بود که سعی داشتند ظرف دو ماه بشار اسد را از سوریه بیرون کنند. وی ادامه داد: امروز باید علی‌رغم وجود مسائل اقتصادی و جناح بندی‌های سیاسی در انتخابات شرکت کنیم زیرا زمانی که دشمنان ایران متوجه شوند مردم پشتیبان حکومت هستند، مأیوس خواهند شد.

در بسته صدا و سیما به روی نماینده نامزد انتخابات

  شنیدیم که، صدا و سیما مانع از حضور نماینده محسن مهرعلیزاده از نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این رسانه شد. به گزارش ایرنا، علی‌تاجرنیا که قرار بود به عنوان نماینده محسن مهرعلیزاده در برنامه گفت‌و‌گوی ویژه خبری شرکت کند با در‌های بسته صدا و سیما مواجه شد. مسئولان صدا و سیما دلیل این مسأله را عدم تأیید امنیتی تاجرنیا و دستور ستاد انتخابات صدا و سیما اعلام کردند.

آخوندی به رقابت‌های انتخاباتی برنمی‌گردد
 
  با خبر شدیم که، با توئیت دیروز سخنگوی شورای نگهبان مشخص شد که عباس آخوندی هیچ شانسی برای بازگشت به رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ندارد.
آخوندی داوطلب رد صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه گفته بود که در نامه‌ای به آیت‌الله جنتی بر عدم احراز صلاحیت خود اعتراض کرده و در پی این اعتراض روز شنبه ۸ خرداد به دیدار دبیر شورای نگهبان رفته است. به گفته وی در نهایت قرار شده در  جلسه روز چهارشنبه شورا ۱۲خرداد  موضوع اعتراض و توضیحات وی مطرح شود. با این حال  عباسعلی کدخدایی در واکنش به این اظهارات در توئیتر نوشت: «نقل شایعات پیرامون شورای نگهبان، نقل حکایت پدری است که از پسر پرسید در مشت من چیست؟ گفت؛ زرد است و گرد است و مجوف؟ گفت آری حال بگو چیست؟ گفت غربیل. کار بررسی صلاحیت‌ها با اعلام اسامی به وزارت کشور بسته شد. آرا اعضا هم مخفی و کتبی بوده است. لطفاً گمانه‌زنی نکنید.»

بازداشت تبعه چینی در کاشان

  دست آخر اینکه،  تبعه چینی عامل انتشار تصاویر از روابط خصوصی با دختران ایرانی در کاشان دستگیر شد. روح‌الله دهقانی دادستان عمومی و انقلاب کاشان با اشاره به انتشار تصاویر خصوصی یک تبعه چینی با دختران و زنان ایرانی در فضای مجازی به خبرگزاری مهر گفت: انتشار این تصاویر واکنش‌های زیادی را از طرف هموطنان ایرانی در پی داشت. وی با بیان اینکه در این پرونده شاکیان خصوصی هم اقدام به شکایت کرده بودند، گفت: با توجه به حساسیت موضوع، این پرونده در دستور کار مقامات قضایی و انتظامی قرار گرفت.
دادستان عمومی و انقلاب اسلامی کاشان با اشاره به اینکه این فرد دوشنبه شب توسط نیروهای انتظامی و اطلاعاتی در عوارضی کاشان دستگیر شد، اضافه کرد: متهم ضمن تفهیم اتهام بازداشت و با اعمال ماده ۱۲۱ تحت‌الحفظ به تهران منتقل خواهد شد.


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7643/3/578607/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها