اخبــــــار



مشاور ایتالیایی مجیدی هفته بعد می‌آید

با اعلام فرهاد مجیدی سرمربی استقلال، گابریل پین مربی ایتالیایی ۵۹ ساله هفته آینده به این تیم اضافه خواهد شد. به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، پین در دوران بازیگری برای پالرمو، پارما، سمپدوریا، یوونتوس، لاتزیو و پیاچنزا بازی کرده و بعد از دوران بازیگری در تیم‌های پارما، فیورنتینا، گالاتاسرای، والنسیا، النصر و جنوا به عنوان دستیار کار کرده است. او همچنین در سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۴ مربی تیم ملی ایتالیا بوده و سال‌ها با چزاره پراندلی سرمربی مشهور ایتالیایی کار کرده و حالا قرار است به عنوان مشاور فنی در کنار مجیدی حضور داشته باشد.

محکومیت پرسپولیس در پرونده کالدرون

پرسپولیس این روزها درگیر بحران‌های مالی فراوانی شده که آن را باید قوز بالای قوز نامید و باید طی  هفته‌های آینده با آنها دست و پنجه نرم کند. پرسپولیس باید 500 میلیون به شایان مصلح و 800 میلیون هم به سوشا مکانی تا 17 خرداد بپردازد که جمع آن یک میلیارد و 300 میلیون می‌شود البته پرسپولیسی‌ها معتقدند سوشا 50 درصد مطالبات خود را به‌عنوان جریمه در زمان بازی در این تیم پذیرفته بوده و برای همین این پرونده را در کمیته انضباطی دنبال می‌کنند، اما سرخپوشان پایتخت حالا با یک بدهی بسیار بزرگ‌تر نیز مواجه شده‌اند چرا که دادگاه عالی ورزش (CAS) دفاعیه پرسپولیس را نپذیرفت و پرسپولیس ملزم به پرداخت ۵۸۰ هزار دلار به اضافه ۵ درصد سود سالانه به گابریل کالدرون شده و ۳۰ روز فرصت دارد تا این بدهی را به سرمربی آرژانتینی سابقش بپردازد.

پایان کار بوکسورهای ایران در آسیا با 4 مدال

رقابت‌های بوکس قهرمانی آسیا دوشنبه شب در دوبی امارات به پایان رسید و تیم ملی بوکس ایران که با 8 بوکسور به این رقابت‌ها اعزام شد به 2 نقره (دانیال شه بخش و میثم قشلاقی) و 2 برنز (سیدشاهین موسوی و پوریا امیری) دست یافت. از جمله اتفاقات این مسابقات شکست میثم قشلاقی با رأی داوران بود. بوکسور ایرانی وزن 81 کیلوگرم در فینال با «روزمتوف دیلشودبک» از ازبکستان که مدال نقره جهان را کسب کرده بود مصاف کرد و با علم به اینکه در هر سه راند از رقیب خود بهتر بازی کرد و هوک‌های سهمگین خود را روی سر و صورت بوکسور ازبک وارد کرد اما با رأی عجیب داوران بازنده شد. در تابلو نهایی این بازی نتیجه 3 بر 2 به سود بوکسور ازبکستانی نشان داده شد و این موضوع باعث شد تا کادرفنی تیم ملی بوکس نسبت به رأی صادره داوران، معترض شوند. احسان روزبهانی، امید احمدی صفا، اشکان رضایی و مسلم مقصودی 4 نماینده دیگر کشورمان بودند که با شکست مقابل رقبای خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند. پس از پایان این مسابقات عنوان شد که این نتیجه پس از سال 2002 بهترین نتیجه بوکس ایران در قهرمانی آسیا بود که البته فروتن گل‌آرا، پیشکسوت بوکس ایران با اشاره به اینکه این نتایج آنچنان شگفت‌انگیز نبود به فارس گفت: «این نتیجه آنچنان شگفت‌انگیز نبود. تیم‌های مدعی و خوبی همچون کره‌جنوبی، ژاپن، تایلند و حتی چین در امارات حضور نداشتند. این نتیجه بهتر بود یا سال 2007 که توانستیم یک مدال طلا و چهار نشان برنز بگیریم.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7643/14/578656/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها