چالش سرخ پوشان با پرونده 50 هزار دلاری بنگستون



باشگاه پرسپولیس این روزها با بدهی‌های زیادی روبه‌رو شده که یکی از آنها پرداخت مطالبات جری بنگستون، مهاجم هندوراسی است که باید به او 50 هزار دلار پرداخت شود. آرش نجفی، وکیل مهاجم اسبق پرسپولیس در این خصوص به فارس، گفت:«پس از شکایت بنگستون از پرسپولیس، این باشگاه در زمان مدیریت حمیدرضا گرشاسبی به فیفا اعلام کرد با وی توافق می‌کنیم و به ما فرصت بدهید.
در آن زمان این بازیکن 70 هزار دلار از پرسپولیس طلب داشت که باشگاه 20 هزار دلار از این طلب را به وی پرداخت کرد و 50 هزار دلار باقی ماند. در آن توافقنامه آمده مرجع حل اختلاف طرفین دادگاه CAS است. حدود 2 سال با این امید که یک مدیر به پرسپولیس بیاید و بدهی به بنگستون را پرداخت کند، از وی مهلت گرفتم اما اکنون صبرش تمام شده و اصرار دارد به دادگاه CAS برویم.»
او اظهار داشت: «اقدامات ابتدایی را انجام داده‌ایم و اگر باشگاه همچنان به این پرونده بی‌توجه باشد، مراحل باقی مانده را پیگیری می‌کنیم. نکته مهم این است که باشگاه پرسپولیس اکنون باید خسارت پرداخت نشدن 50 هزار دلار بدهی اش در این سال‌ها به بنگستون را هم پرداخت کند در صورتی که امکان توافق برای گرفتن تخفیف هم وجود داشت اما باشگاه توجهی به این بدهی‌ ندارد.»

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7646/14/578976/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها