سلام ایران


هر روز با شما در اینجا خواهیم بود، صدای شما، حرف شما و پیشنهاد شما را می شنویم و می خوانیم و بازگو می کنیم. با ما همراه باشید، بگویید و بنویسید

تلفن: 88769075 - 021  پیامک: 3000451213

نظــــــر مـــردم

بعد از 5 سال هنوز خودرو تحویل نداده‌اند/ خانم نظری: 76 سال سن دارم. 5 سال قبل مبلغی واریز کردیم در حدود 46 میلیون تومان جهت ثبت‌نام خودرو ساندرو و نزدیک 400 نفر ثبت‌نام کرده بودند و بعد از مراجعه به ما می‌گویند باید مراجعه کنید به آقایی که در حال حاضر در کانادا هستند. در تلویزیون اعلام کردند که پول مالباختگان پس گرفته شود. اما تا الان هیچ چیزی دست ما را نگرفته است. الان با آن پول یک دوچرخه هم نمی‌توان خرید. لطفاً مسئولان جوابگو باشند.
بیمه تکمیلی آینده سازان/ آقای بخشی از رضوانشهر: خواهشمند است از مسئولان امر بخواهید تا خسارات بیمه تأمین درمان و بیمه تکمیلی آینده‌سازان را به‌دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی که ماه‌ها طول کشیده  بموقع پرداخت نمایند تا خسارت‌های متحمل شده را بتوانیم بموقع دریافت نماییم.
راهکاری برای جلوگیری از افزایش کرایه مستأجران/ سلیمان بلغار: به‌خاطر تمدید یکساله قراردادهای مستأجران میزان پول پیش آنها از طرف وزیر محترم مسکن و شهرسازی تعیین شد و همین باعث ممنوعیت تعیین مبالغ هنگفت سلیقه­‌ای و بدون حساب و کتاب سازمان‌ها می‌شود. به نظر می‌رسد این راهکار مناسب و قابل تکرار برای جلوگیری از افزایش کرایه مستأجران است.
جمع‌آوری تاکسی‌های فرسوده/ سهیلا گزانی: چرا سازمان تاکسیرانی تاکسی‌های فرسوده را جمع‌آوری نمی‌کند تا از آلودگی هوا و آلودگی صوتی در کلانشهرها و مخصوصاً پایتخت جلوگیری شود. جا دارد مسئولان محترم اقدامات لازم را انجام دهند.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7658/1/580129/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها