اخبـــــار


کشف محموله بزرگ مرفین در پایتخت

گروه حوادث: محموله ۲۵۸ کیلوگرمی مرفین که در یک کامیون جاسازی شده بود در بزرگراه فتح تهران کشف و توقیف شد.
سرهنگ عبدالوهاب حسنوند، رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در تشریح این عملیات گفت: مدتی قبل از طریق گزارش‌های مردمی در جریان قاچاق و ترانزیت مواد مخدر مرفین در پوشش بار تجاری قرار گرفته و احراز خبر به مأموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب سپرده شد. به محض وصول خبر، بررسی‌های پلیسی و تحقیقات گسترده آغاز و در ادامه مشخص شد یکی از قاچاقچیان سابقه دار مواد مخدر مقادیر قابل توجه‌ای مرفین را از استان‌های جنوب شرقی کشور تهیه و با استفاده ازیک دستگاه کامیونت ضمن مخفی و جاسازی آن اقدام به حرکت از یکی از شهرهای جنوبی کشور به‌سمت تهران کرده است. با تجمیع اطلاعات به‌دست آمده مراتب به مقام قضایی منعکس و دستور دستگیری راننده و توقیف خودرو صادر شد. در ادامه مأموران پس از چندین ساعت پایش و گشت زنی هدفمند، در نواحی مختلف شهر تهران در نهایت موفق شدند خودروی مذکور را در اتوبان فتح شناسایی و ضمن دستگیری راننده در بازرسی از خودرو مقدار ۲۵۸کیلوگرم مرفین را که به‌شکل ماهرانه در بار کامیونت جاساز شده بود، کشف و ضبط کنند.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فاتب با بیان اینکه یک نفر نیز در این باره دستگیر و پس از تشکیل پرونده به دادسرا معرفی شد، گفت: مأموران پلیس در کلیه مسیرهای مواصلاتی، بیراهه و تمامی میادین و مراکز سطح شهر به‌صورت شبانه روزی حضور دارند و این محورها را به‌طور مداوم و مستمر تحت پوشش اطلاعاتی قرار می‌دهند و هر محموله‌ای از این مسیرها وارد تهران بشود تحت نظر قرار گرفته و کشف و متهمان آن نیز دستگیر خواهند شد.

12 مسافر اتوبوس مصدوم شدند

گروه حوادث: واژگونی اتوبوس مسافربری در جاده کمربندی تربت‌حیدریه 12 مصدوم داشت.
محمدرضا نوروزی، مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی تربت‌حیدریه گفت: صبح دوشنبه  طی تماس تلفنی با مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات مبنی‌ بر واژگونی یک دستگاه اتوبوس مسافربری در کمربندی مسیر گناباد به مشهد، بلافاصله  آمبولانس پایگاه شهری امام رضا (ع) به محل اعزام شد. پس از بررسی کارشناسان اورژانس و با توجه به تعداد زیاد مصدومان، بلافاصله اتوبوس آمبولانس و پایگاه 2 شهری و آتش‌نشان به محل فراخوان شدند. وی ادامه داد: این حادثه ۱۲ مصدوم داشت که ۹ مصدوم پس از انجام اقدام های پیش بیمارستانی به بیمارستان نهم دی اعزام شدند. در این حادثه سه نفر از مصدومان در محل سرپایی مداوا شدند. طبق گفته مسئول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی تربت‌ حیدریه، حال یکی از مصدومان وخیم اعلام شده و علت حادثه توسط پلیس راه در دست بررسی است.

راننده پیکان 2 عابر را زیر گرفت

گروه حوادث: راننده پیکان سواری نیمه شب با زیر گرفتن یک زن و مرد آنها را به کام مرگ کشاند.
سرهنگ «فضل‌الله شیری»، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه در تشریح این سانحه رانندگی گفت: حدود ساعت سه بامداد دوشنبه در سه راه شریعتی، مقابل کلینیک شهید چوبکار شهر کرمانشاه دو عابر پیاده خانم و آقا در حال حرکت بودند که ناگهان راننده یک دستگاه پیکان به دلیلی نامعلوم با این مرد 42 ساله و خانم 35 ساله برخورد کرد و متواری شد . در این سانحه عابران پیاده به علت شدت جراحات وارده جان خود را از دست دادند. سرهنگ شیری در ادامه گفت: تلاش برای دستگیری راننده متواری ادامه دارد.

برخورد قضایی با ضاربان مأموران منابع طبیعی

گروه حوادث: عاملان ضرب و جرح مأموران منابع طبیعی در دو شهرستان اقلید و ممسنی استان فارس شناسایی شدند.
عبدالحسن صمدنژاد ، مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری فارس در تشریح این خبر گفت: در چند روز گذشته به دو نفر از مأموران منابع طبیعی این استان در حین انجام وظیفه حمله شده بود که با دستور مقام قضایی این موضوع پیگیری و ضاربان شناسایی شدند. در نخستین حادثه ضارب مأمور منابع طبیعی شهرستان ممسنی که حین انجام وظیفه و عملیات اطفای حریق مورد حمله و هتاکی قرار گرفته و در پی این ضرب و شتم از ناحیه دست دچار جراحت شدید شده بود دستگیر و روانه زندان شد. وی درخصوص متعرض شدن به مأموران این اداره در اقلید نیز گفت: به دنبال وقوع آتش‌سوزی در منطقه سده شهرستان اقلید، مأموران یگان حفاظت ضمن حضور در محل، به متخلفی که با آتش زدن اراضی ملی قصد تصرف آنها را داشت تذکر می‌دهند که فرد خاطی ضمن تمرد از قوانین، اقدام به ضرب و شتم مأموران و هتاکی نسبت به آنان می‌کند. صمدنژاد با اشاره به تشکیل پرونده قضایی برای این متهم خاطرنشان کرد: در حال حاضر طبق تحقیقات قضایی فرد متخلف شناسایی شده است و پیگیری‌های قضایی برای دستگیری او ادامه دارد.

آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7658/12/580179/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها