اسکوچیچ: من تا 2023 قرارداد دارم


در روزهای اخیر صحبت‌های زیادی در خصوص تغییر کادر فنی تیم ملی مطرح شد که هیچ گاه فدراسیون فوتبال و دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی واکنشی به این موضوع نداشتند. اما بالاخره دراگان اسکوچیچ، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در مصاحبه با برنامه تلویزیونی «فوتبال برتر» در این خصوص اظهار کرد: «من هنوز سرمربی تیم ملی هستم و قرارداد دارم. همین که اینجا هستم و با شما صحبت می‌کنم یعنی خانه نرفته‌ام و قرارداد دارم. قرارداد من مثل ویلموتس بالا نیست. قرارداد من تا سال ۲۰۲۳ است ولی این ذکر شده اگر در دور بعد صعود نکنیم یا به جام جهانی نرویم قراردادم فسخ می‌شود. قراردادم بستگی به عملکردم دارد. من بی‌نهایت سختکوشی کردم. افتخار من این است که مربی تیم ملی باشم. هدف من این است که به جام‌جهانی راه پیدا کنم. فکر می‌کنم تا حد قابل ملاحظه‌ای در این قضیه سهم داشتم.»
او درادامه در خصوص مسائل پیش آمده و ادامه همکاری با تیم ملی و ارتباط با قراردادش این گونه اظهار داشت: «می‌خواهم از صمیم قلب بگویم فکرم را درگیر این مسائل نکردم. در این دو سه روز اخیر نمی‌توانستم بازی‌های یورو را نگاه کنم چون خیلی خسته بودم. نتوانستم فکرم را درگیر این موضوع کنم. باید به ایران به عنوان یکی از بزرگ‌ترین‌ تیم‌های آسیا نگاه کنیم. ما در کنار ژاپن سرگروه هستیم. باید خودمان را برای هر مسابقه‌ای مهیا کنیم. مهم نیست کدام تیم با ما هم‌گروه می‌شود. کیفیت ما آن‌قدر خوب است که در مرحله بعد هم موفق شویم. با صداقت تمام کار کردم و هرچه داشتم را گذاشتم. به من اعتماد شد و از پسش برآمدم. ذهنم را درگیر اینکه چه تصمیمی قرار است گرفته شود نمی‌کنم. ارتباط با بازیکنان خوب و حرفه‌ای بود. بازیکنان خیلی خوبی داریم که می‌خواهند بازی کنند و مدیریت این موضوع کار راحتی نیست.»
همچنین شهاب عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال پس از دیدار سوپرجام بین پرسپولیس و تراکتور درباره گمانه زنی‌ها درباره انتخاب سرمربی جدید برای تیم ملی فوتبال و مذاکره با گزینه‌هایی مانند کارلوس کی روش اظهار داشت: «هنوز زمان داریم. کادرفنی و تیم کمک کردند. همه باید اکنون استراحت کنند و لذت ببرند.»


آدرس مطلب http://old.irannewspaper.ir/newspaper/page/7658/14/580192/0
ارسال دیدگاه
  • ضمن تشکر از بیان دیدگاه خود به اطلاع شما رسانده می شود که دیدگاه شما پس از تایید نویسنده این مطلب منتشر خواهد شد.
  • دیدگاه ها ویرایش نمی شوند.
  • از ایمیل شما فقط جهت تشخیص هویت استفاده خواهد شد.
  • دیدگاه های تبلیغاتی ، اسپم و مغایر عرف تایید نمی شوند.
captcha
انتخاب نشریه
جستجو بر اساس تاریخ
ویژه نامه ها